اطلاعیه‌ وزارت رفاه درباره «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»

کدخبر: ۳۳۲۰۳۹
در پی انتشار خبر «ثبت نام وام یک میلیون تومانی»، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن اعلام این که هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است، از شهروندان خواست تا به شایعات توجه نکنند.
اطلاعیه‌ وزارت رفاه درباره «ثبت‌نام وام یک میلیون تومانی»

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: به دنبال اعلام خبر ثبت نام وام یک میلیون تومانی، مطالبی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است مبنی بر این که برای ثبت درخواست خود، به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایت‌های مربوط به این وزارتخانه مراجعه شود. به اطلاع رسانه‌ها و هموطنان می‌رساند همان‌گونه که در اطلاعیه سازمان برنامه و بودجه منتشره در تاریخ ۲۰ فروردین ماه آمده است، هنوز نحوه، زمان‌بندی و نشانی هیچ سایتی جهت انجام اقدامات لازم برای متقاضیان این تسهیلات نهایی و اعلام نشده است.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بر همین اساس، ضمن عنایت ویژه به این موضوع و پرهیز از توجه به اخبار ساختگی، جعلی و شایعه پراکنی‌ها تأکید می شود اخبار و اطلاعیه‌ها در این خصوص را صرفا از منابع و پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی این وزارتخانه دنبال کنید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید