راه‌اندازی سامانه‌ای جدید، برای کمک به کسب و کارهای کساد شده در شرایط کرونایی

کدخبر: ۳۳۲۱۰۵
اقتصادنیوز: محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه شخصی خود از راه‌اندازی سامانه‌ای جدید خبر داد که به وسیله آن به کسب و کارهای کساد شده در شرایط کنونی کمک خواهد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، محمد جواد آذری جهرمی وزیر سازمان ارتباطات و فناوری اطلاعات، با انتشار ویدیوئی از حرم امام رضا(ع)، از خاطرات خوش روزهای کودکی و همچنین سفر به حرم رضوی یاد کرد و از راه‌اندازی سامانه‌ای جدید خبر داد که به وسیله آن به کسب و کارهای کساد شده در شرایط کنونی کمک خواهد کرد.

"کاشکی باز هم تو حرم
با کفترهات بپرم... کاش می‌شد تو این سختی‌ها رفت گوشه‌ای در حرم امام رضا(ع) و کز کرد و یه دل سیر با امام مهربون حرف زد و سبک شد.

ان‌شاالله این روزها به زودی تموم می‌شه و خواهیم رفت.

امام رضا همیشه انگیزه کارهای خوب خیلی از ما بوده، از بچگی کارهای خوبمون رو به نیت امام رضا انجام دادیم و او رو واسطه برآورده شدن آرزوهامون قرار دادیم.


این روزها خیلی از دوست‌داران امام رضا، به خاطر کرونا، درآمدشون رو از دست دادند. زندگیشون سخت میگذره. میشه تو این شرایط سخت هم یک خاطره خوش ساخت. دلشون رو شاد کرد و مهربونی‌هامون رو تقسیم کنیم. حتما دنیا با مهربونی، جای بهتری واسه زندگی کردن میشه.


داریم تلاش می‌کنیم یک سامانه بالا بیاریم، تا انفاق و مهربانی رو ساده جاری کنیم. بسیاری هستند که دوست دارند به کسانی که مشکل پیدا کردند، کمک کنند اما خب، نمی‌شناسن. فکر می‌کنم فضای مجازی بتونه این فاصله‌ها رو کم کنه و خاطره خوش رو برای همه‌ی ایرانی‌ها تو این شرایط دشوار رقم بزنه.

پ.ن: تشکر از دوستی که شاید راضی نباشه اسمش رو ببرم و این ویدئوی زیبا رو با من به اشتراک گذاشت و حالم رو خوب کرد".

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید