میوه و صیفی در میادین میوه و تره‌بار چند؟ +جدول

کدخبر: ۳۳۷۵۲۹
اقتصاد نیوز: سازمان میادین میوه و تره‌بار در گزارش جدید خود قیمت انواع میوه و صیفی را اعلام کرده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین؛ هر کیلوگرم انواع سیب قیمت ۶ هزار و ۹۰۰ تومان تا ۸ هزار و ۶۰۰ تومان در میادین نرخ‌گذاری شده است. همچنین انواع گوجه سبز در این بازار بین ۱۵ تا ۱۹ هزار تومان به فروش ‌می‌رسد.

با توجه به افزایش تقاضا برای محصولاتی که می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند، هر کیلوگرم انواع پرتقال از قیمت ۶ هزار و ۵۰۰ تومان تا ۸ هزار و ۸۰۰ تومان در میادین نرخ‌گذاری شده است. همچنین در این نرخنامه قیمت هر کیلوگرم انواع لیموترش ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان است. محصول پرطرفدار دیگر در این روزها زنجبیل است که در این بازار، زنجبیل تازه با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان و زنجبیل تازه ممتاز هر کیلوگرم ۴۶ هزار تومان عرضه می‌شود.

محصول موز که مدتی با افزایش قیمت شدید روبه‌رو شده بود، در حال حاضر با کاهش اندک قیمت هر کیلوگرم ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان در میادین در دسترس مصرف‌کنندگان است. هر کیلوگرم توت فرنگی نیز به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم کیوی به قیمت ۹ هزار و ۲۰۰ تومان عرضه می‌شود.

در بخش دیگر این گزارش، دو محصول جدید ازگیل با قیمت هرکیلوگرم ۹ هزار و ۸۰۰ تومان و توت سیاه با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار تومان در میادین عرضه می‌شود.

در ادامه جدول قیمت انواع سبزی و صیفی در میادین میوه و تره‌بار آورده شده است:

 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید