قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۳/۰۸

کدخبر: ۳۳۹۶۸۳
اقتصادنیوز : هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۷۱۴ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷میلیون و ۳۵۰ تومان و قیمت دلار ۱۷هزار و ۴۳۰ تومان است.
قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۳/۰۸

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید 7 میلیون و 350 تومان و طرح قدیم 7 میلیون و 80 هزار تومان است.

هم‌اکنون قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 720 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 2 میلیون و 70 هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و 80 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای 18عیار هم 714 هزار تومان، هر گرم طلای 24 عیار 953 هزار تومان و هر مثقال طلا 3 میلیون و 94 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1721 دلار معامله می‌شود.

قیمت آن‌لاین دلار و سکه در بازار آزاد

‌ افزایش قیمت ارز در هفته‌های اخیر موجب شده است بار دیگر رکوردهای بالایی برای دلار و یورو در تابلوی صرافی‌ها ثبت شود؛ اما از دیروز سیر نزولی قیمت‌ها در بازار ارز و طلا آغاز شده است.

یکی از فعالان بازار ارز می‌گوید: از صبح دیروز تعداد زیادی از مردم برای فروش ارز به صرافی‌ها مراجعه می‌کنند که همین علت باعث افزایش عرضه در بازار و کاهش قیمت‌ها شده است.

او می‌گوید: جمعی از فروشندگان ارز که عمدتاً مردم عادی هستند که قصد دارند برای خرید خودرو در طرح‌های پیش‌فروش خودروسازان ثبت‌نام کنند.

این فعال بازار ارز می‌گوید: قیمت دلار در روزهای قبل 17 هزار و 740 تومان بود اما بعد از افزایش تعداد فروشنده‌ها در بازار، ریزش قیمت‌ها نیز آغاز شد و هم‌اکنون دلار حدود 17 هزار و 400 تومان است.

بر همین اساس هم‌اکنون قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون 17 هزار و 430 تومان و یورو 19 هزار تومان و درهم امارات 4 هزار و 820 تومان است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز پنج‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش نسبت به دیروز 17 هزار و 50 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 16 هزار و 950 تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها 18 هزار و 550 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 18 هزار و 450 تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل 100 تومان کاهش داده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید