تحلیل رئیس اتحادیه از افزایش قیمت طلا و سکه در بازار

کدخبر: ۳۴۰۲۷۴
اقتصادنیوز: رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: بازار طلا و سکه امروز مقداری نوسان داشته و قیمت ها نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ابراهیم محمدولی با اشاره به آخرین وضعیت طلا و سکه، گفت: بازار طلا و سکه امروز نسبت به روز گذشته روند افزایشی داشته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر بیان کرد: این افزایش قیمت طلا و سکه چشمگیر نبوده و معمول و منطقی بوده است. هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلا و سکه ۷۲۰ هزار تومان معامله شد که دیروز در مقطعی به ۷۱۰ هزار تومان رسید.

این مقام مسئول ادامه داد: یک مثقال طلای ۱۷ عیار آب شده امروز در بازار ۳ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان معامله شد. امروز در داد و ستدها یک قطعه سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، یک قطعه سکه طرح قدیم ۷ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، نیم سکه ۳ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه یک گرمی یک میلیون و ۹۰ هزار تومان معامله شد.

محمدولی گفت: نوسانات بازار طلا و سکه جزئی بوده است و در این ۲ روز شاهد کاهش یا افزایش قیمت چشمگیر در بازار نبودیم. یکی از علت‌های افزایش قیمت طلا و سکه نوسانات اونس جهانی و افزایش داد و ستدها در بازار بود. اینطور که مشخص است بازار طلا و سکه روند التهابی ندارد و شاهد آرامش در این بازار هستیم.

این مقام مسئول در خصوص شکایت مردمی در خصوص کلاهبرداری برخی از طلا فروشی ها، گفت: مردم در هر صورت اگر شکایتی از طلا فروشان داشته باشند، می توانند به اتحادیه مراجعه و به آن سریعا رسیدگی خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید