بررسی وضعیت اقتصادی کشور در مجلس/دژپسند: در حال تدوین لایحه‌ای برای جذب سرمایه ایرانیان خارج از کشور هستیم

کدخبر: ۳۴۱۲۸۶
اقتصادنیوز:وزیر اقتصاد با بیان این‌که دشمن از هیچ کوششی برای مسدود کردن ورود منابع به کشور دریغ نکرده است، گفت: ما در این شرایط باید تمامی تلاش‌ها را برای تامین منابع مالی به کار گیریم که در همین زمینه در حال تدوین لایحه‌ای جهت جذب منابع سرمایه ایرانیان خارج از کشور هستیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرهاد دژپسند در جلسه صبح امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی مشکلات اقتصادی کشور با اشاره به انتقادات برخی از نمایندگان از تاخیرش برای حضور در این نشست، اظهار کرد: در مسیری که می‌آمدم در بزرگراه مدرس راه‌بندان کوچکی ایجاد شد و باعث تاخیرم شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین با اشاره به سالروز حمله داعش به مجلس شورای اسلامی گفت: ایادی دشمن در مجلس، حادثه‌ای آفریدند و باعث شهادت عده‌ای شدند. باید ما راه شهدا را طی کنیم و برای رفع مشکلات و پرهیز از حواشی تلاش نماییم.

وی در ادامه گفت که گزارشی که امروز به مجلس شورای اسلامی می‌دهم دو قسمت دارد یکی مروری بر متغیرهای مکان و وضع موجود در ایران و دیگری سیاست‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در حوزه‌های مختلف است. طبیعتا شناخت درست و آسیب‌شناسی عمیق شرایط موجود می‌تواند کمکی برای رسیدن به راهکارهای مناسب کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید