پیش فروش محصول جدید سایپا از امروز + شرایط

کدخبر: ۳۴۱۳۰۴
اقتصاد نیوز: گروه خودروسازی سایپا در راستای تامین نیاز مشتریان واقعی و برنامه ریزی های صورت برای فروش و توزیع عادلانه خودرو در بین مصرف کنندگان، شرایط پیش فروش یکساله محصولات خود را فراهم کرده و از ساعت 14 روز یکشنبه 18 خردادماه الی سه شنبه 20 خردادماه به مدت 3 روز، مشتریان امکان ثبت نام محصولات گروه خودروسازی سایپا را خواهند داشت.
پیش فروش محصول جدید سایپا از امروز + شرایط

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خودروبانک؛ حال باتوجه به اطلاعیه گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر اولین ثبت نام خودروی سایپا شاهین، دیگر محصول جدید سایپا یعنی "ساینا S" هم برای اولین بار قابل عرضه خواهد بود و مشتریان می توانند در طرح پیش فروش یکساله سایپا نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند.
لازم به یادآوری است که سایپا ساینا فیس لیفت در قسمت جلو تغییرات خوبی تجربه کرده و شاهد تغییراتی اساسی در مجموعه سپر و همچنین بهبود طراحی جلوپنجره اتومبیل هستیم. در قسمت عقب هم طراحی جدید قاب چراغ، طراحی جدید سپر عقب و همچنین اضافه شدن یک دیفیوزر به مجموعه، از بزرگ ترین تغییرات این خودرو به شمار می رود. برای داخل کابین هم پیش از این گفته شده بود که الگوی اصلی آنان برای توسعه، کابین استفاده شده برای نسخه اتوماتیک سایپا ساینا خواهد بود.

 

ساینا S

در بخش فنی، ساینا 99 به پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر کم مصرف M15 مجهز شده است که امکان استخراج 87 اسب بخار قدرت و همچنین 128 نیوتن متر گشتاور از آن وجود دارد که برای دریافت و انتقال این نیرو به سمت چرخ های جلو، از جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده است.
پیش از این اعلام شده بود که نسخه جدید "سایپا ساینا" با ویژگی و امکانات جدیدی همچون چراغ های روشنایی مخصوص روز، طراحی جدید سپر جلو و عقب، نصب دیفیوزر عقب، غربیلک فرمان جدید طرح D، طراحی جدید چراغ های عقب، سردنده جدید و همچنین تریم جدید داخلی به مشتریان عرضه خواهد شد.
گفتنی است که سایپا ساینا S به امکانات جدیدی همچون رینگ های آلومینیومی، شیشه های دودی عقب، صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی با قابلیت نمایش صفحه تلفن همراه بر روی نمایشگر خودرو، بلوتوث، سنسور فشار باد لاستیک ها، امکان کنترل سیستم صوتی بر روی فرمان، روکش های چرمی صندلی ها و همچنین دوربین دید عقب مجهز شده است.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید