نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز چهارشنبه 21 /03 /99 | دلار در یک قدمی 18 هزار تومان / سکه از میانه کانال 7 میلیون هم عبور کرد

کدخبر: ۳۴۱۹۱۲
اقتصاد نیوز: نرخ ارز در بازار تهران با نوسان همراه بود. قیمت دلار به 17930 تومان رسید و قیمت یورو ۲۰,۱۰۰ تومان شد. قیمت طلا در بازار تهران ۷۳۲,۵۰۰ تومان معامله شد و قیمت سکه نیز به ۷,۵۰۲,۰۰۰ تومان رسید.
نرخ ارز، دلار، یورو، طلا و سکه امروز چهارشنبه 21 /03 /99 | دلار در یک قدمی 18 هزار تومان / سکه از میانه کانال 7 میلیون هم عبور کرد

به گزارش اقتصاد نیوز ؛  قیمت دلار در بازار تهران، 140 تومان نسبت به دیروز افزایش یافت. هر دلار آمریکا امروز 21 خرداد 99  در بازار 17930 تومان قیمت خورد.

 

قیمت یورو در بازار تهران امروز

قیمت یورو در بازار تهران، امروز به ۲۰,۱۰۰ (بیست هزار و یکصد ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۴۹ درصدی داشته است.

 

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۱.۲۳ درصدی، از ۲۲,۷۰۱ (بیست و دو هزار و هفتصد و یک ) تومان به ۲۲,۹۸۶ (بیست و دو هزار و نهصد و هشتاد و شش ) تومان رسید.

 

قیمت دلار و یورو در صرافی بانک ملی ایران

 قیمت خرید دلار آمریکا: 17,150 تومان  

 قیمت فروش  دلار آمریکا: 17,250 تومان  

 قیمت خرید یورو: 18,800 تومان  

 قیمت فروش  یورو: 18,900 تومان 

 

قیمت هر گرم طلای 18 عیار در بازار تهران

همچنین قیمت طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۴۳۰۰ تومان افزایش، ۷۳۲,۵۰۰ (هفتصد و سی و دو هزار و پانصد ) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۱,۷۱۸ (یک هزار و هفتصد و هجده ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۹ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا 18 عیار

همچنین هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۹۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳,۱۷۶,۰۰۰ (سه میلیون و یکصد و هفتاد و شش هزار) تومان معامله شد.

 

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۸۲۰۰۰ تومان افزایش، ۷,۵۰۲,۰۰۰ (هفت میلیون و پانصد و دو هزار) تومان نرخ گذاری شد.

قیمت سکه بهار آزادی امروز

سکه بهار آزادی، امروز به ۷,۳۰۰,۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۱.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۰.۷۹ درصدی، از ۳,۷۵۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و پنجاه هزار) تومان به ۳,۷۸۰,۰۰۰ (سه میلیون و هفتصد و هشتاد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۴۴ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۰۷۰,۰۰۰ (دو میلیون و هفتاد هزار) تومان معامله شد.

قیمت سکه گرمی امروز

هر سکه گرمی در بازار داخلی هم ۱,۰۷۰,۰۰۰ (یک میلیون و هفتاد هزار) تومان قیمت خورد.

 

خبرهای مربوط به نرخ ارز دلار سکه طلا یورو را اینجا بخوانید.

**** این خبر با تغییر نرخ‌های بازار به روز رسانی خواهد شد ***

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید