وضعیت راههای کشور در تعطیلات پایان هفته

کدخبر: ۳۴۲۱۷۱
اقتصاد نیوز: به گفته مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری تردد در اکثر محور‌های مواصلاتی به صورت روان گزارش شده است.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از میزان ؛ علی آشوری در گفت‌وگو با میزان در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: طبق آخرین اطلاعات دریافتی از سامانه‌های تردد شمار و دوربین‌های نظارتی، تردد در محور‌های مواصلاتی به ویژه محور‌های شمالی، محور هراز، فیروزکوه، چالوس، قزوین- رشت و آزادراه تهران شمال به صورت روان گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک سنگین و قابل توجهی در هیچ محور مواصلاتی دیده نمی‌شود و فقط در مسیر تهران – کرج در برخی مقاطع ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری تاکید کرد: با توجه به تعطیلات آخر هفته معمولا موج رفت در روز چهارشنبه رخ می‌دهد و از بعدازظهر روز جمعه موج بازگشت مسافران آغاز می‌شود.

آشوری با اشاره به تاکید مقامات وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: بهتر است هموطنان از سفر‌های غیر ضروری اجتناب کنند.

وی در خصوص شرایط جوی در جاده‌های کشور گفت: تمام محور‌های مهم کشور وضعیت جوی پایداری دارد و محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری تصریح کرد: باتوجه به شرایط ترافیکی جاده‌ها در موج بازگشت در برخی از محور‌های شمالی محدودیت‌هایی از سوی پلیس راه اعمال می‌شود.

آشوری گفت: اجرای محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد محدودیت‌ها اعمال نمی‌شود.

وی در ادامه تاکید کرد: هموطنان می‌توانند برای مطلع شدن از آخرین وضعیت جاده‌های کشور از سامانه تلفنی، سایت و اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۴ استفاده کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید