چه سرنوشتی در انتظار اخلاگران عرضه مرغ در بازار است؟

کدخبر: ۳۴۵۳۲۴
اقتصادنیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد از برخورد قاطع با اخلالگران بازار مرغ خبر داد و گفت: هرگونه امتناع مرغداران از عرضه مرغ به کشتارگاه به مثابه احتکار است و با افراد خاطی برخورد قانونی می شود.
چه سرنوشتی در انتظار اخلاگران عرضه مرغ در بازار است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براتعلی صالحی افزود: بر اساس ماده ۱۱ قانون تعزیرات حکومتی، عدم عرضه، مشمول احتکار و اخلال در نظام اقتصادی کشور است و با برخورد قانونی تعزیرات حکومتی مواجه می شود، با توجه نیاز بازار، ضرورت تزریق مرغ بر بازار محسوس است و نگهداری کالا به صورت عمده و امتناع از عرضه آن با ۷۰ درصد جریمه بر مبنای قیمت کالا خواهد شد.
وی از مرغداران خواست که مرغ را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در اختیار اتحادیه و کشتارگاه قرار دهد و از افزایش قیمت به صورت خودسرانه امتناع کنند زیرا این کار تخلف است و مشمول برخورد قانونی خواهد شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: ملاک قیمت مرغ اعلام رسمی از سوی ستاد تنظیم بازار کشور است و تعزیرات حکومتی با هرگونه افزایش خود سرانه، برخورد قانونی انجام خواهد داد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد، صالحی بیان کرد: با توجه به نشست دادستانی و تعزیرات حکومتی در جهت تنظیم بازار و جلوگیری از الحاق در حق مردم مقرر شد هر واحد متخلف در صورت تخلف بلافاصله تعطیل و بر سر درب مغازه پلاکارد نصب شود البته این مجازات خارج از مجازات مقرر قانونی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید