افزایش لحظه ای قیمت سکه

کدخبر: ۳۴۷۰۹۸
اقتصادنیوز :‌جدیدترین قیمت‌ها در بازار امروز از نوسان قیمت سکه بالای مرز ۱۰ میلیون تومان و دلار بالای ۲۰ هزار تومان خبر می‌دهد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، براساس اعلام اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به ۱۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۹۲۱ هزار و ۹۱۰ تومان قیمت دارد.

امروز سکه طرح قدیم با قیمتی معادل ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود. این در حالی است که قیمت نیم‌سکه پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه دو میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه گرمی یک میلیون و ۵۵۰ هزار تومان است.

همچنین در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۷۷۵ دلار رسیده است.

 در جریان معاملات امروز بازار ارز، نرخ خرید و فروش دلار و یورو با افزایش قیمت قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است.

  امروز (شنبه) صرافی‌های بانکی هر دلار آمریکا را به قیمت ۲۰ هزار و ۲۰۰ تومان می‌خرند و معادل ۲۰ هزار و ۵۰۰ تومان نیز می‌فروشند که نرخ خرید و فروش دلار نسبت به آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنج‌شنبه) ۱۳۰۰ و ۱۵۵۰ تومان افزایش داشته است.  

همچنین، این صرافی‌ها هر یورو را معادل ۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند و به قیمت ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان می‌فروشند که نرخ خرید و فروش یورو نیز در مقایسه با آخرین روز معاملات هفته گذشته (پنج‌شنبه) به ترتیب ۱۶۰۰ و ۱۸۰۰ تومان با افزایش قیمت مواجه شده است.  

علاوه براین، بانک‌ها نیز هر دلار آمریکا را به قیمت ۱۹ هزار و ۴۰۰ تومان و هر یورو را معادل ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان می‌خرند.  

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید