وعده وزیر کار برای افزایش دریافتی بازنشستگان

کدخبر: ۳۴۷۵۹۳
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: قرار است با مصوبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، امسال برای بار دوم برخی از موارد جنبی حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم تا قدرت خرید بازنشستگان تقویت شود و این افزایش موارد غیر از حقوق بازنشستگان امسال برای دومین بار اجرا می‌شود.
وعده وزیر کار برای افزایش دریافتی بازنشستگان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس،‌ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برای خدمات بهتر به بازنشستگان، بیمه‌های تکمیلی بازنشستگان توسعه پیدا می‌کند و باشگاهی برای بازنشستگان فراهم می‌شود که بازنشستگان بانک رفاه را از آن خود بدانند و مشکلات مالی آنها با تسهیلات این بانک برطرف شود. 

شریعتمداری این را هم گفت که براساس طرحی سالانه تا سقف 50 میلیون تومان تسهیلات خرید به بازنشستگان با اقساط 36 ماهه و سود 15 درصد اعطا می‌شود تا قشر بازنشسته شرایط مطلوب‌تری از نظر زندگی پیدا کنند.

وی همچنین گفت: قرار است با مصوبه هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی، امسال برای بار دوم برخی از موارد جنبی حقوق بازنشستگان را افزایش دهیم تا قدرت خرید بازنشستگان تقویت شود و این افزایش موارد غیر از حقوق بازنشستگان امسال برای دومین بار اجرا می‌شود.

وزیر تعاون همچنین گفت: در راستای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی، تلاش برای ارتقای حداقل مصوبه بازنشستگان تأمین اجتماعی انجام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید