اعلام زمان هفتمین حراج اوراق بدهی دولتی توسط بانک مرکزی+کارنامه شش حراج پیشین

کدخبر: ۳۴۷۹۱۶
اقتصادنیوز: کارگزاری بانک مرکزی در راستای عرضه تدریجی اوراق در تواترهای هفتگی، مرحله هفتم حراج اوراق بدهی دولتی برای فروش به بانک‌ها، موسسات اعتباری غیربانکی، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های بیمه‌ای و شرکت‌های تامین سرمایه را در روز سه‌‌شنبه 24 تیر‌ماه 99 اجرا می‌کند.
اعلام زمان هفتمین حراج اوراق بدهی دولتی توسط بانک مرکزی+کارنامه شش حراج پیشین

 به گزارش اقتصادنیوز اوراق عرضه شده در این حراج، مطابق اوراق قبلی مرابحه عام، کوپن‌دار و با تواتر پرداخت سود شش‌ماهه (پرداخت کوپن دوبار در سال) است. در حراج هفته بعد، 3 نماد «اراد 37»، «اراد38» و «اراد 39» با سررسیدهای یکساله تا 3 ساله عرضه می‌شود. مجموع حجم اوراق در هفته بعد معادل 11 هزار میلیارد تومان خواهد بود.

معاملات مربوط به این حراج در روز سه‌شنبه 24 تیرماه 99 انجام خواهد شد. بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی متقاضی شرکت در این حراج می‌توانند نسبت به ارسال سفارش‌های خود تا ساعت 12 روز یکشنبه 22 تیرماه 99 تنها از طریق سامانه بازار بین‌بانکی اقدام کنند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های بیمه‌ای و شرکت‌های تامین سرمایه متقاضی شرکت در این حراج نیز می‌توانند سفارش‌های خود را تا ساعت 12 روز یکشنبه 22 تیرماه 99 از طریق سامانه مظنه‌یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران ثبت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید