وضعیت جاده های کشور در تعطیلات آخر این هفته

کدخبر: ۳۴۹۷۵۳
اقتصاد نیوز: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور را تشریح کرد.
وضعیت جاده های کشور در تعطیلات آخر این هفته

به گزارش اقتصاد نیوز ؛ سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جادههای کشور گفت: برابر آخرین گزارشهای دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر شاهد بارش باران در اکثر محورهای شرق استان تهران هستیم. همچنین در محور آزادشهر-شاهرود در استان گلستان، محور قوچان-امام قلی در استان خراسان رضوی و محور بجنورد - اسفراین در استان خراسان شمالی نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

به گفته رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، در ارتفاعات محورهای کرج-چالوس و هراز نیز بارش باران گزارش شده است.

وی از مه گرفتگی همراه با کاهش دید در گردنه گدوگ در محور فیروزکوه خبر داد و گفت: محور خلخال-اسالم در استان اردبیل نیز دارای همین وضعیت است.

رحمانی در مورد وضعیت ترافیکی جادههای کشور نیز اظهار کرد: در آزادراه قزوین به کرج در محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران در محدوده پل فردیس تا پل کلاک ترافیک پرحجم و نیمه سنگین وجود دارد، اما در دیگر جادهها مشکل ترافیکی خاصی نداریم.

وی با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.


 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید