انتخاب کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات+ اسامی

کدخبر: ۳۵۰۷۴۵
اقتصادنیوز :عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب گزینه‌های نهایی این کمیته برای ریاست دیوان محاسبات خبر داد.
انتخاب کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات+ اسامی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ، محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  با اشاره به جزئیاتی از نشست عصر امروز(دوشنبه، 30 تیر 99) این کمیته، گفت: در این جلسه 4 نفر برای ریاست دیوان محاسبات انتخاب شدند.

وی افزود: در این جلسه، عادل آذر، مهرداد بذرپاش، لطف‌الله فروزنده و ضرغام صادقی با رأی اکثریت اعضای کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه به عنوان گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات انتخابات شدند.

 عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تصریح کرد: در جلسه عصر امروز این کمیته، کاندیداهای ریاست دیوان محاسبات، برنامه‌های‌شان برای تصدی سمت ریاست دیوان محاسبات را ارائه دادند.

  میرتاج‌الدینی ادامه داد: اسامی 4 کاندیدای ریاست و نیز 4 کاندیدای دادستانی دیوان محاسبات به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی می‌شود که از این تعداد، 2 کاندیدا برای ریاست و 2 کاندیدا نیز برای دادستانی دیوان محاسبات به هیئت‌رئیسه مجلس معرفی می‌شود.

عضو کمیته دیوان محاسبات کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در نهایت قرار است، در مجموع 4 نفر برای ریاست و دادستانی دیوان محاسبات( 2 گزینه ریاست و 2گزینه دادستانی) از سوی کمیسیون برنامه و بودجه، جهت اخذ رأی اکثریت نمایندگان مجلس معرفی شوند که از بین آنها یک نفر برای ریاست و یک نفر نیز برای دادستانی دیوان محاسبات از سوی نمایندگان مجلس انتخاب می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید