نماینده مجلس: قیمت حامل‌های انرژی باید معقول افزایش یابد

کدخبر: ۳۵۱۹۳۳
اقتصادنیوز: غلامرضا مرحبا با اشاره به افزایش قیمت حامل‌های انرژی در بودجه‌ سنواتی گفت:‌ باید راهکاری اندیشیده شود تا یک بار برای همیشه این مسئله در کشور حل شود تا علاوه بر افزایش معقول قیمت حامل‌های انرژی، مردم با کمترین مشکل و محدودیت مواجه شوند.
نماینده مجلس: قیمت حامل‌های انرژی باید معقول افزایش یابد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری فارس، غلامرضا مرحبا، نماینده منتخب مردم آستارا با اشاره به مخالفت خود با طرح افزایش قیمت بنزین گفت: افزایش قیمت حامل های انرژی سالیان بسیاری است که دولت های مختلف با استدلال‌های گوناگون این کار را انجام داده‌اند. در این میان تورم و گرانی یکی از عوارض گسترده افزایش بهای سوخت است که منجر به ایجاد فشار و سختی برای مردم خواهد شد. لذا باید راهکاری اندیشیده شود تا یک بار برای همیشه این مسئله در کشور حل شود تا علاوه بر افزایش معقول قیمت حامل‌های انرژی، مردم با کمترین مشکل و محدودیت مواجه شوند. 

مرحبا در خصوص روند تصویب لایجه بودجه سال 99 اظهار کرد: با توجه به بیماری کرونا و عدم امکان حضور نمایندگان و بر اساس پیش بینی‌های قانون و تصمیمات مقام معظم رهبری که راهگشای کشور هستند، مقرر شد که بودجه خارج از جلسات علنی مجلس و حضور نمایندگان به تصویب برسد چراکه در آن شرایط چاره‌ای جز این نبود و نمی‌توانستیم کشور را بدون قانون اداره کنیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید