دستگیرهای جدید اقتصادی/5 مدیر سازمان غذا و دارو/19 دلال ارز/کشف 400 سکه

کدخبر: ۳۵۲۲۶۱
اقتصاد نیوز:در تهران 19 نفر به اتهام التهاب و نوسانات کاذب بازار ارز،5 مدیر سازمان غذا و دارو به اتهام رشوه و چهار کارمند شرکت تعاونی به اتهام اخلال نظام اقتصادی دستگیر شدند.
دستگیرهای جدید اقتصادی/5 مدیر سازمان غذا و دارو/19 دلال ارز/کشف 400 سکه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از میزان مدیرعامل و سه نفر از کارکنان شرکت تعاونی اتحادیه سراسری کارکنان دولت نیز به اتهام اخلال در نظام اقتصادی از طریق عدم توزیع ۴۰۰ تن گوشت وارداتی با ارز دولتی و فروش ارز دریافتی در بازار آزاد و احتکار ۵۰۰ حلقه لاستیک خودورهای سنگین وارداتی با ارز دولتی بازداشت شدند.

با ۵ شرکت دارویی متخلف برخورد شد و ۵ مدیر رشوه گیر سازمان غذا و دارو دستگیر شدند.از این مدیران  تعداد ۴۰۰ سکه و مقادیری ارز و طلا که به عنوان رشوه دریافت کرده بودند، کشف و ضبط شده است.

برای پنج شرکت دارویی که ارز کلانی را برای واردات مواد اولیه و دارو از بانک مرکزی گرفته و بخشی از این منابع را صرف امور دیگری کرده اند پرونده تشکیل شد.

شناسایی این شرکت ها از سوی سازمان اطلاعات سپاه انجام شده است.

 این شرکت‌ها مجموعاً ۹۵۴ میلیون و ۶۹ هزار و ۱۵۱ دلار ارز از بانک مرکزی دریافت کرده اند و برخی از آن‌ها علاوه بر تخلف در هزینه کرد ارز در حوزه دارو، متهم به پرداخت رشوه به برخی افراد در سازمان غذا و دارو هستند

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید