اعلام جزئیات فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت

کدخبر: ۳۵۴۶۵۷
اقتصادنیوز:یک مقام رسمی سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه، جزئیات فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت بعد از عید غدیر را اعلام کرد.
اعلام جزئیات فروش ۳۰ درصد دوم سهام عدالت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایبِنا، محمد جواد فرهانیان گفت: بعد از عید ولایت ۳۰ درصد دوم سهام عدالت در پرتفوی سهام‌داران قابل معامله می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دور گذشته برای فروش با مشکلاتی مواجه بودیم که در حال حاضر با هماهنگی بازار پول و سرمایه  این مشکلات برطرف شده،   افزود: محدودیت زمانی  در این رابطه  وجود ندارد و افراد می‌توانند  اقدام به فروش سهام خود کنند.

فرهانیان اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده، زیرساخت‌ بانک ها برای قبول سهام عدالت به عنوان وثیقه کارت‌های اعتباری برای مشمولانی که مدیریت غیرمستقیم را انتخاب کرده اند، آماده می‌شود.

مدیر برنامه ریزی شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار کشور با اشاره به امکان فروش ۶۰ درصد سهام عدالت از این هفته گفت: کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اما موفق به فروش سهام خود نشده اند،   و اکنون به فروش سهام خود  نیاز دارند نیز می‌توانند از فردا در سامانه تغییر وضعیت دهند و سهام خود را به فروش برسانند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید