قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز پنجشنبه 99/05/23

کدخبر: ۳۵۵۵۴۶
اقتصادنیوز: صرافی ملی امروز قیمت ها را افزایش داد. دلار در صرافی ملی به 22 هزار تومان رسید و یورو نیز به کانال 26 هزار تومان رسید.
قیمت دلار و یورو در صرافی ملی امروز پنجشنبه 99/05/23

به گزارش اقتصادنیوز؛ امروز پنجشنبه 23 مردادماه صرافی ملی بر خلاف روز گذشته قیمت دلار و یورو را افزایش داد. قیمت خرید دلار امروز با افزایش 250 تومانی به  21,950 تومان و فروش آن نیز با همین میزان کاهش به 22000 تومان رسید.


>>> بیشتر بخوانید


 قیمت یورو نیز در صرافی ملی امروز افزایشی بود . قیمت خرید یورو با 400 تومان افزایش به 25,900 تومان و فروش یورو نیز با همین میزان افزایش به 26000 تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

امروز دلار مانند روز قبل  رشد قیمت را تجربه کرد. دلار که روز قبل  تا ۲۲,۱۷۰ (بیست و دو هزار و یکصد و هفتاد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ مصادف با ۱۳ آگوست ۲۰۲۰ - با رشد ۱.۳۷ درصدی به ۲۲,۴۸۰ (بیست و دو هزار و چهارصد و هشتاد ) تومان رسید.


>>>بیشتر بخوانید؛

روند احتمالی حرکت دلار در ۲۳ مرداد


نگاه سکه‌بازان به اونس دوخته شده است

قیمت سکه در بازار دیروز، در مرز 10 میلیون و 500 هزار تومان قرار داشت. دیروز سکه حتی تا نزدیکی 10 میلیون تومان پیش رفت اما با اوج‌گیری اونس جهانی، نتوانست به زیر این کانال نفوذ کند.

باید دید اونس چه مسیری را امروز طی می‌کند و چه تاثیری بر قیمت سکه خواهد گذاشت.  برخی از تحلیلگران تکنیکال احتمال نزول چند ساعته اونس را پیش‌بینی می‌کنند، اگر این اتفاق بیفتد و دلار نوسان چندانی نکند، سکه می‌تواند بار دیگر به کف 10 میلیون حرکت کند. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید