وزیر جهادکشاورزی:

نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

کدخبر: ۳۵۵۶۱۰
وزیر جهاد کشاورزی از برنامه‌ریزی برای پایین آمدن قیمت مرغ خبر داد و گفت: احتمالا ظرف دو هفته آتی نتایج این اقدامات مشخص خواهد شد.

 نتیجه اقدامات برای کاهش قیمت مرغ تا دو هفته دیگر مشخص می‌شود

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا: کاظم خاوازی امروز(۲۳مرداد) در کرمانشاه، در جمع خبرنگاران  با اشاره به برنامه ریزی برای کاهش قیمت مرغ، اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی های وزارت صمت و اقداماتی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام شده و انبوه کنجاله سویا، ذرت و جو که از گمرکات آزاد شده، پیش بینی می کنیم قیمت مرغ کاهش پیدا کرده و به قیمت منطقی برسد.

وی اضافه کرد: فکر می کنم تا حداکثر دو هفته آتی شاهد آثار اقدامات انجام شده در راستای کاهش قیمت مرغ در کشور باشیم.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه اظهار نظر در مورد قیمت مرغ با ستاد تنظیم بازار در وزارت صمت است، گفت: وظیفه ما در جهاد کشاورزی تامین نهاده های مورد نیاز صنعت مرغداری است که به شدت در حال پیگیری هستیم.

تولیدات کشاورزی کشور به ۱۳۰ میلیون تن می رسد

خاوازی در ادامه در جمع خبرنگاران اشاره ای هم به برنامه ریزی برای افزایش تولیدات کشاورزی کشور در سال جهش تولید داشت و گفت: بر اساس  برنامه های جهش تولید، میزان تولیدات سالانه بخش کشاورزی از ۱۲۵ میلیون تن فعلی به ۱۳۰ میلیون تن خواهد رسید. 

وی با اشاره به اهمیت به روز کردن کشاورزان برای ایجاد جهش در تولیدات بخش کشاورزی،  گفت: با نفوذ دانش می‌توان میزان تولیدات بخش کشاورزی را جهش داد.

وی گفت: در زمینه تولید شیر و گوشت مرغ خیلی بیشتر از نیاز کشور تولید داریم. در زمینه تولید آبزیان هم بیش از نیاز کشور تولیدات داریم، با این حال بازهم برای افزایش تولیدات این بخش تلاش می شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید