مشاور رئیس جمهور آمریکا هم تکرار کرد؛

وعده ترامپ از رشد 20 درصدی اقتصاد آمریکا

کدخبر: ۳۵۶۹۶۶
لری کودلو اظهارات ترامپ در خصوص ثبت آمار خیره‌کننده رشد را تکرار کرد.
وعده ترامپ از رشد 20 درصدی اقتصاد آمریکا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مشاور اقتصادی رئیس جمهور آمریکا با تایید اظهارات ترامپ در دستیابی به رشد ۲۰ درصدی و بیشتر از آن در سه ماهه سوم و چهارم امسال گفت: خواهید دید که به آن دست خواهیم یافت. لری کودلو هم چنین ترامپ را فردی مدافع بازار آزاد دانست و افزود که سال آینده از نظر اقتصادی پر از اتفاقات بزرگ خواهد بود.

احیای 9 میلیون فرصت شغلی

بر اساس گزارش فاکس بیزینس، در شرایطی که رشد اقتصادی آمریکا در ماه ژوئیه احتمالا به خوبی چیزی که مقامات دولت ترامپ انتظار دارند، نخواهد بود اما کودلو مطمئن است که شیب رشد اقتصادی صعودی و تند خواهد بود. وی با اشاره به احیای حدود ۹ میلیون فرصت شغلی در سه ماه اخیر گفت: هر حمایتی لازم باشد انجام خواهیم داد تا از احیای سریع اقتصادی مطمئن شویم. با دموکرات ها به رایزنی برای اجرایی شدن یک بسته حمایتی جدید ادامه خواهیم داد.

بسته حمایتی تهیه شده توسط دولت ترامپ تاکنون به دلیل مخالفت دموکرات ها در کنگره با وجود جلب نظر موافق مجلس سنا نتوانسته است اجرایی شود. ترامپ پس از مشاهده این مخالفت ها با صدور فرمانی دستور داد تا این بسته اجرایی شود اما دستورالعمل اجرایی جدید ترامپ که بدون جلب موافقت کنگره ابلاغ شده، مخالفت شدیدی را در بین دموکرات ها برانگیخته است تا جایی که نانسی پلوسی- رئیس کنگره این اقدام را غیرقانونی دانسته است.

پیش از این دونالد ترامپ- رئیس جمهور آمریکا وعده داده بود که اقتصاد آمریکا در سه ماهه پایانی سال به رشد ۲۰ درصدی یا بیشتر از آن دست پیدا کند. ترامپ هم چنین گفت در صورت انتخاب مجدد به عنوان رئیس جمهور، مالیات بر درآمدهای سرمایه ای را برای خانوارهای طبقه متوسط کاهش خواهد داد. وی افزود: دلیلی وجود ندارد که اقتصادمان در سه ماهه سوم امسال ۲۰ درصد رشد نکند. به گفته ترامپ، کاهش مالیات ها می تواند باعث افزایش اشتغال زایی شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید