سهامداران بورس مواظب باشند

کدخبر: ۳۵۸۴۶۱
یک کارشناس بازار سرمایه اعتقاد دارد:افراد حقیقی و حقوقی بازار بر اساس برنامه مدونی که برای خرید و فروش سهام در نظر گرفته بودند پایبند باشند و اسیر فضای مجازی نشوند.
 سهامداران بورس مواظب باشند

کارشناس بازار سرمایه گفت:‌ رفتار هیجانی باعث از دست دادن سرمایه سهام داران می‌شود.

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از بازار سرمایه، بهنام بهزاد فر درباره رفتار سهام داران در مواجهه با نوسانات بازار سرمایه گفت: در هفته‌های اخیر بازار سرمایه نسبت به گذشته روند صعودی خود را طی نکرده است و این طبیعی است، چون بازار نیاز به استراحت قیمت‌ها دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر بازار سرمایه سایر بازارهای موازی، چون سکه، دلار و مسکن هم در رکود به سر می‌برند.

کارشناس بازار سرمایه با توصیه به سهام داران بر جلوگیری از رفتار هیجانی در بازار سرمایه گفت: سهام داران از ایستادن در صف‌های فروش خودداری کنند افراد حقیقی و حقوقی بازار بر اساس برنامه مدونی که برای خرید و فروش سهام در نظر گرفته بودند پایبند باشند و اسیر فضای مجازی نشوند.

بهزاد فر بیان کرد: سهام داران سهام شرکت‌هایی را در بازار خریداری کنند که همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و با خرید سهام این شرکت‌ها باعث رونق تولید می‌شوند پس باید به این شرکت‌ها اعتماد کرد.

وی افزود: در سایر کشورها به بازار سرمایه دید بلند مدت نگاه می‌کنند و این دیدگاه در همه جای دنیا جواب داده است، سعی کنیم از این اصول برای سرمایه گذاری استفاده کنیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید