جاماندگان سهام عدالت بخوانند

کدخبر: ۳۶۱۵۴۸
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت:‌ درباره طرح جاماندگان سهام عدالت به زودی در صحن علنی تصمیم‌گیری می‌شود.
جاماندگان سهام عدالت بخوانند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از جلسه این کمیسیون، اظهار کرد: اولویت کوتاه‌مدت کمیسیون اقتصادی مجلس تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت است که حدود ۲۰ میلیون نفر از این سهام جامانده است.

وی افزود: گزارش نهایی کمیسیون اقتصادی و مصوبه نهایی آن به صحن علنی مجلس در این باره ارسال شده و هم‌اکنون در نوبت طرح در صحن علنی مجلس شورای اسلامی است.

پورابراهیمی

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: مسائل مرتبط با حوزه اصلاح ساختاری اقتصاد و بودجه هم به خوبی پیش می‌رود؛ اولین اقدام ما اصلاح ساختار نظام مالیاتی در کشور است که باید در این خصوص تصمیمات ویژه درباره مالیات بر عایدی و مجموع درآمد را اتخاذ کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما آن است که باید برای بودجه سال ۱۴۰۰ بتوانیم موضوع اصلاح ساختار مالیاتی را با مصوبه‌ای که در کمیسیون اقتصادی مجلس است عملیاتی کنیم.

پورابراهیمی گفت: اصلاح ساختار بانکداری و بانک مرکزی هم به عنوان دیگر اولویت‌های مهم کمیسیون اقتصادی مجلس است ضمن اینکه مجموع اقدامات این کمیسیون درباره بازار سرمایه و گزارش نظارتی کمیسیون اقتصادی مجلس درباره بازار سرمایه و پیشنهادات مربوط درباره این بازار امروز در این کمیسیون مطرح شد و هفته آینده گزارش نظارتی بازار سرمایه در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید