توییت سلاح ورزی علیه دوگانه‌سازی بخش خصوصی با حاکمیت

کدخبر: ۵۸۱۳۱۰
اقتصادنیوز: حسین سلاح ورزی در واکنش به برخی ادعاها درمورد مخالفت نهادهای انقلابی با ریاستش، تاکید کرده که اتحاد و همدلی، نقشه‌های بدخواهان را نقش بر آب می‌کند. او تلاش‌ها برای دوگانه‌سازی میان بخش خصوصی با حاکمیت را تلاشی مذبوحانه توصیف کرده است.
توییت سلاح ورزی علیه دوگانه‌سازی بخش خصوصی با حاکمیت

به گزارش اقتصادنیوز، حسین سلاح‌ورزی - رئیس جدید اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران - در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ‌«کوشش برای دوگانه‌سازی میان بخش خصوصی و حکمرانی، تلاش مذبوحانه برای شکست تلاش یکپارچه ما در جهت مهار تورم و رشد تولید است. اتحاد و همدلی ما بار دیگر نقشه‌های بدخواهان را نقش بر آب کنند.»

28 خرداد 1402 سلاح ورزی با وجود شایعات فراوان درمورد رد صلاحیتش از سوی نهادهای نظارتی که از یک هفته قبل از انتخابات شروع شده بود، در انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران شرکت کرد. 

او جزو اولین کاندیداهای ریاست بود که در روز انتخابات وارد اتاق شد و در زمانی که به او فرصت صحبت کردن داده شد، پشت تریبون سالن طبقه 10 اتاق ایران رفت و اعلام کرد: «از سوی هیچ نهاد نظارتی تهدید یا احضار نشدم و به همین دلیل نیز در انتخابات شرکت خواهم کرد.»

البته پیش از اعلام کاندیداتوری او، حاج حسینی معاون پارلمانی وزارت صمت بدون اینکه به فرد مشخصی اشاره کند، گفت: به این دوست عزیز توصیه می‌کنم که به صورت شخصی کاندید نشود و انصراف بدهد.

با این حال، سلاح ورزی بدون اعتنا به این تهدیدات در انتخابات شرکت کرد و در مقابل هم اعضای هیات نمایندگان این اتاق با اکثریت آرا به او به عنوان رئیس جدید اعتماد کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید