جزئیات نحوه حضور فولکس واگن در ایران

کدخبر: ۱۷۴۶۱۹
ایرنا نوشت: معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از همکاری مشترک فولکس واگن آلمان با ماموت خودروی ایران خبر داد و گفت: قرار است این دو شرکت به تولید مشترک بپردازند؛ در این زمینه مقدمات کار در حال انجام است.
جزئیات نحوه حضور فولکس واگن در ایران

محسن صالحی نیا امروز (شنبه) در حاشیه مراسم روز ملی صنعت و معدن در این زمینه گفت: هنوز قرارداد این مهم برای تولید خودرو امضا نشده، هرچند ممکن است تاکنون قرارداد فیمابین نمایندگان رسمی شان به امضا رسیده باشد.

وی تصریح کرد: در صورت تحقق این موضوع، دو شرکت به تولید مشترک در عرصه خودروی سواری خواهند پرداخت که از دستاوردهای برجام خواهد بود.

روابط عمومی شرکت فولکس واگن نیز امروز در گزارشی از آمدن این خودروساز بزرگ آلمان به ایران خبر داد و نوشت: غول خودروسازی جهان با ماموت خودرو به ایران آمد.

براساس این گزاش، فولکس واگن که سال گذشته به عنوان برترین تولیدکننده خودرویی جهان شناخته شده است، از طریق نماینده رسمی خود، شرکت ماموت خودرو در ایران آغاز به فعالیت کرد.

ماموت خودرو مسوولیت فروش و خدمات پس از فروش خودروهای سواری فولکس ‌واگن در ایران را برعهده دارد. این شرکت از ماه آینده با دو مدل از خودروهای پرفروش فولکس ‌واگن آغاز به کار می کند سپس برای تامین نظر طیف وسیعی از سلایق مشتریان، به سراغ محصولات دیگر این برند آلمانی خواهد رفت.

به گفته «آندرس سانت ینسن» مدیر پروژه بازار ایران، با بازگشت فولکس واگن به ایران و ارایه آخرین مدل محصولات فولکس به مشتریان ایرانی، روابط بین المللی خود را بیشتر از قبل تقویت می کنیم.

به گفته «مهرزاد فردوس» عضو هیات مدیره و رئیس گروه ماموت نیز بازار خودروی ایران تحت تاثیر انتظار مشتریان در حال تغییر است.

وی افزود: راحتی و آرامش، حفظ محیط زیست و کاهش آلاینده‌ها، امنیت، مصرف بهینه سوخت و ... از نگرانی‌های مردم ایران در این حوزه است.

به گفته فردوس، این همکاری منجر به تفکر بیشتر و تحول در صنعت خودرو و حرکت در مسیر انتخاب وسایل نقلیه و راهکارهای‌ مدرن‌تر در حوزه‌ی حمل و نقل شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید