10 خودرو جدید در راه بازار ایران + عکس

کدخبر: ۱۷۷۸۳۰
دیدن مدل‌های روز جهان در مناطق آزاد تجاری و صنعتی چندان عجیب نیست اما عرضه همزمان خودروهای مشهور و پر فروش در بازار جهانی به ایران می‌تواند به بازار راکد خودروی ایران تکانی اساسی دهد و برای بسیاری از خودروهای قدیمی یا پر فروش، یک چالش تازه باشد.
10 خودرو جدید در راه بازار ایران + عکس

فرادید نوشت: «بعد از چند سال سلطه خودروسازان شرقی و محصولات دو برند بلامنازع کره‌ای به نظر می‌رسد دوره محصولات اروپایی و ژاپنی دوباره در ایران شروع شده و تعداد کثیری از خودروسازان مطرح به صورت رسمی از قصد خود برای حضور در ایران خبر داده‌اند. اینجا ۱۰ محصولی که در طول یک سال آینده قرار است وارد بازار ایران شوند را برای شما ردیف کرده‌ایم. ۱۰ خودرو از ۱۰ برند مشهور و متفاوت که هیچکدام شباهتی به دیگری نداشته و راهی مخصوص به خود را در زمینه تولید خودرو می‌رود.

اوپل اینسیگنیا ۲۰۱۸

اوپل، برادر بیوک آمریکا و عموی ناتنی واکسهال انگلستان توانسته در جدیدترین نسل اینسیگنیا خودرویی بسازد که تاکنون نظیر آن در اوپل ساخته نشده است.

سدان متوسط و نیمه‌لوکس این برند آلمانی که پرچم‌دار گروه اوپل نیز هست احتمالا با قیمتی کمتر از ۳۰۰ میلیون قرار است با عالی‌ترین سطح کیفی و قدرت موتور راهی ایران شود تا ضمن گسترش رده جدیدی از بازار خودروهای پریمیوم یا نیمه‌لوکس، فروشی موفق را در کارنامه خود در ایران به ثبت برساند.

 

جگوار ای- پیس

جدیدترین اس یووی شرکت جگوار یک نمونه کامپکت و کوچک با نام ای-پیس است که علاوه بر ظاهر جذاب و موتورهای کم‌مصرف و قوی، از کابینی زیبا و تجهیزاتی لوکس بهره می‌برد. این خودرو به ایران بیاید وضعیت فروش را در این بخش از بازار تغییر خواهد داد و قطعا رقابتی تنگاتنگ با لکسوس ان‌ایکس و ب‌ام‌و X۱ را رقم خواهد زد.

آن گونه که وب‌سایت‌های معتبر داخلی و خارجی درباره این خودرو نوشته‌اند، پلتفرم LR-MS این پلنگ انگلیسی با لندروور دیسکاوری اسپرت مشترک بوده و در عین حال مدل E-Pace با طیفی از موتورهای بنزینی سری اینجنیوم مجموعه جگوار-لندروور به بازار عرضه می‌شود تا به کمک فناوری انتقال نیرو به هر چهار چرخ با پرفورمنس بالا بتواند بالاترین سطح از لذت رانندگی را به خریدارانش ارائه کند.

تویوتا کمری ۲۰۱۸/ کمری هیبرید

پرفروش‌ترین سدان جهان به گفته مقامات تویوتا یک انقلاب در زمینه خودروهای این رده از بازار است که با طرحی جذاب و جسور و استفاده از تکنولوژی‌های روز جهان تلاش دارد خودروهای هم‌رده کره‌ای، فرانسوی و ژاپنی را در بازارهای مختلف کنار بزند.

پیش‌بینی‌ها حکایت از موفقیت شگفت‌انگیز این خودرو در صورت عرضه به بازار ایران دارد. طراحی بدنه در نسل جدید به شدت جسورانه و اسپورت است و کابین کمری هم با یک انقلاب ارتباطی و طراحی کاملا دگرگون شده تا به این ترتیب همه چیز مهیای یک فروش عالی برای این خودرو باشد.

کیا استینگر ۲۰۱۸

شانس دیدن این خودرو گر چه کم است اما به لطف پیشرانه توربو و دو لیتری خود می‌تواند مجوز ورود به ایران را بگیرد. این سدان اسپرت کره‌ای که جدیدترین شاهکار سرطراح آلمانی کیا یعنی پیتر شریر است، رقیب مستقیم خودروهایی از قبیل فولکس واگن آرتئون و جنسیس جی ۷۰ خواهد بود.

به لطف طراحی زیبای بدنه و اتاق و موتوری که توسط مهندس آلمانی، آلفرد بیرمان، طراحی و تولید شده، قادر خواهد بود برای بسیاری از رقبا دردسر ساز باشد. این خودرو اگر وارد بازار ایران شود، با توجه به برچسب قیمت ۳۲ هزار دلاری احتمالا کمتر ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان قیمت نخواهد داشت.

لکسوس LS ۲۰۱۸

لکسوس در ایران در همان نسل اول ماند و هرگز به شکلی پایدار نتوانست بازار خود را همچون سایر محصولات لکسوس پیدا کند اما واقعا نسل جدید ال ای یک سورپرایز واقعی است.

سدان پرچم‌دار گروه تویوتا که از عالی‌ترین طراحی، گران‌ترین مواد و بهترین تکنولوژی خودروساز مطرح ژاپنی سود می‌برد، پاسخی است محکم به دو خودروی آلمانی هم‌رده یعنی مرسدس اس کلاس و ب.ام.و سری ۷ که این روزها فروش بسیار بالایی را در غیاب لکسوس ال‌اس تجربه می‌کنند. برگه برنده لکسوس بدون شک این زیباروی تجملی است که خریداران در بسیاری از بازارها انتظارش را می‌کشند.

ولوو XC۶۰ ۲۰۱۸

کراس‌اوور متوسط ولوو همین ابتدای کار نامزد دریافت بسیاری از جوایز در حوزه کیفیت و طراحی و تولید ناب شده و این به معنی دقت بالای سازنده سوئدی در ساخت یک محصول برجسته است.

ایکس سی۶۰ در واقع قرار است مثل برادر بزرگترش جنگی تمام‌عیار را با محصولات مرسدس بنز، ب.ام.و و آئودی در ایران و جهان رقم بزند و به نظر می‌رسد شانس بالاتری نسبت به بقیه برای موفقیت دارد. این خودرو که از آخرین سطوح ایمنی فعال و غیر فعال سود می‌برد، علاوه بر طراحی زیبا از موتورهای قدرتمند و یک لیست تجهیزات بلندبالا سود می‌برد و شانس بسیار بالایی برای رکوردزنی در حوزه فروش دارد.

هوندا CRV ۲۰۱۸

از زمان ارائه کراس‌اوور محبوب هوندا در آمریکای شمالی زمان زیادی نمی‌گذرد اما این مدل محبوب دوباره موفق شده تا به انتخاب اول بسیاری از خریداران تبدیل شود.

بی‌هیچ شکی اگر سی‌ آر وی مجوز واردات به ایران را دریافت کند، مهم‌ترین خودرویی خواهد بود که در شش ماه آینده در ایران به فروش می‌رسد. همین اول کار هم عرضه این خودرو در آمریکا با استقبال چشمگیری مواجه شده و با توجه به رضایت بسیاری از خریداران ایرانی از نسل قبل این مدل، سی آر وی تنها خودرویی است که خواهد توانست سانتافه محصول پرفروش هیوندای را از دور رقابت خارج کند.

آلفا رومئو استلویو ۲۰۱۸

این بهترین ساخته آلفارومئو تا امروز است. بهترین جایگزین پورشه کاین که با ظاهری مهیب و موتوری ساخت دست مهندسان فراری، یکی از مهم‌ترین شانس‌های بازگشت دوباره آلفا به عصر طلایی ظاهری مهیب و غول‌آسا دارد و به شدت به پورشه کاین شبیه است.

در بالاترین بخش بازار نیز کشش خوبی برای خرید خودروهای لوکس وجود دارد و چه برندی محبوب‌تر از آلفا می‌تواند در این بخش مورد توجه خریداران قرار گیرد.

فولکس‌واگن پاسات ۲۰۱۸

سدان متوسط و شهری فولکس که در شمار قدیمی‌ترین و البته پرفروش‌ترین محصولات تاریخ صنعت خودرو است، احتمالا تا اوایل پاییز در ایران عرضه خواهد شد؛ آن هم با قیمتی ۲۰۰ میلیونی. این خودرو در نسخه سفارش اروپا سدانی زیبا و مدرن با کابینی خاص محصولات فولکس تولید شده که همین عامل در کنار موتورهای قوی بسیاری از کارشناسان را مجاب کرده از الان پاسات را یک سدان پیروزبخت بنامند.

دی اس۷ کراس‌بک

ترکیب خامه و عسل. این بهترین واژه برای توصیف خودرویی است که زیباترین طراحی بدنه و کابین و نیز عالی‌ترین سطح تجهیزات فنی و ارتباطی و رفاهی را با قیمتی مناسب به خریداران عرضه می‌کند. ارائه این محصول فرانسوی به ایران احتمالا باعث می‌شود ب‌ام‌و نتواند فروش موفق نسل‌های قبل ایکس۳ را دوباره تکرار کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید