با توضیحات قائم مقام پژو-سیتروئن

علت کُندی تولید پژو 2008 مشخص شد

کدخبر: ۱۸۷۴۱۰
شرکت فرانسوی پژو – سیتروئن اولین شرکتی است که بعد از توافق هسته ای در ایران حضور یافت و با سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی با شریک دیرینه خود (ایران‌خودرو) به فعالیت دوباره پرداخت . در همین حین از خودروی ۲۰۰۸ به عنوان اولین محصول پسابرجامی در بازار خودرو یاد می‌کنند این در شرایطی است که روند کند تولید این محصول ابهاماتی را در مورد تحویل به موقع این خودرو به ثبت‌نام‌کنندگان ایجاد کرده است. بر این اساس کریستف کمار، قائم‌مقام مدیرعامل شرکت پژو – سیتروئن توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.
علت کُندی تولید پژو 2008 مشخص شد

به گزارش اقتصادنیوز ، کمار در پاسخ به این سوال که به‌نظر می‌رسد، تولید ۲۰۰۸ با اختلالاتی همراه است. دلیل این موضوع چیست ، گفت: راه‌اندازی تولید یک محصول جدید در هر جای دنیا بسیار سخت و پیچیده است. در شرایط کنونی بازار ایران که جریان‌های مالی و بین‌المللی با دشواری بسیاری در آن صورت می‌گیرد، تولید یک محصول جدید سخت است.

طبیعتا راه‌اندازی تولید ۲۰۰۸ از مشکلات و محدودیت‌هایی رنج می‌برد که بسیار زیاد هستند و این انکارناپذیر است. با وجود این تولید این خودرو آغاز شده است و ۵۰ دستگاه از آن نیز به مشتریان تحویل داده شده است. همه شرکای من می‌گویند در ایران سابقه ندارد که زمان مابین پیش‌فروش یک محصول جدید و تحویل آن اینقدر کوتاه باشد.

هرچند به‌نظر می‌رسد که با موقعیت کنونی وضعیت آنقدرها هم بد نباشد اما محدودیت‌ها وجود دارد؛ به‌عنوان مثال متوقف شدن محموله‌ قطعات ما در گمرک ایران؛ این اتفاقاتی است که هر روز در جریان تامین قطعات صورت می‌گیرد. بنابراین محدویت‌ها، قیود و ضوابط بسیار زیاد است. اما ما نیز عادت کرده‌ایم که با آنها فعالیت‌مان را انجام دهیم.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید