رصد بازار خودروهای داخلی؛

بازگشت «207 پاناروما اتومات» به کانال 800 میلیون تومانی + جدول قیمت

کدخبر: ۵۹۸۶۵۹
اقتصادنیوز: پرطرفدارهای ایران خودرو که با رشد به تعطیلات هفته گذشته رفته بودند امروز 26 شهریور 1402 با رشد نیز از تعطیلات برگشتند و با این شرایط برای دومین هفته شاهد افزایش قیمت در این بازار بوده‌ایم.
بازگشت «207 پاناروما اتومات» به کانال 800 میلیون تومانی + جدول قیمت

به گزارش اقتصادنیوز ؛ رشد قیمت خودرو در بازار امروز در حالی رقم خورد که دلار روند کاهشی داشت و از سوی دیگر فردا ابراهیم رییسی عازم نیویورک خواهد شد، سفری که سایر بازارهای سرمایه‌ای را انتظاری کرده است.به گفته فعالان این بازار در حال حاضر گوش‌ها به سوی نیویورک و نتیجه این سفر تیز شده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند تاخیر در ورود خودروهای وارداتی یکی از دلایلی است که موجب شده تا بازار به اخبار روی خوش نشان ندهد، بطوریکه بسیاری معتقدند که تا زمان رویت خودورهای وارداتی نمی‌توان انتظار تغییر چندانی از این بازار داشت. از طرفی فعالان بازار خودرو به این نکته اشاره می‌کنند که این روزها تقاضا به بازار خودورهای اقتصادی برگشته است و این امر موجب شده تا برخی از خودروها روند افزایش به خود گیرند.

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو با رشد 5 تا 23 میلیون تومان راهی بازار شدند و «هایما S5 پلاس» رکورددار رشد قیمت در این بازار بود.

از سوی دیگر امروز «207 پاناروما اتومات»، در بازار با رشد 10 میلیونی مجدد به کانال 800 میلیونی بازگشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «207 پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «سمند سورن پلاس» در بازار امروز رشد 5 میلیونی داشت و 585 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 235 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 23 میلیونی را تجربه کرد. ارزیابی بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم در بازار امروز رشد 10 میلیونی داشت و 515  میلیون تومان قیمت خورد.

اما امروز خانوداه دنا در بازار تغییر قیمت نداشتند با این شرایط «دناپلاس» در بازار 640 میلیون تومان قیمت خورد، از سوی دیگر «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز 820 میلیون تومانی شد. بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «207 پاناراما اتومات» رشدی 10 میلیونی داشت و 805 میلیون تومانی قیمت خورد.  

اکو اقتصاد 26

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید