اسکان موقت 150 هزار نفر در مهران

کدخبر: ۱۵۴۰۸۲

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: امکان اسکان موقت 150 هزار نفر در مهران فراهم شد.

حسین کلانتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: کار ورود زوار از مرز مهران در حال انجام است و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تمهیدات لازم برای بازگشت زوار اندیشیده شده و زوار در حال ورود به خاک میهن ایران اسلامی در مرز بین‌المللی مهران هستند.

وی ادامه داد: در همه بخش‌ها با توجه به حجم زیاد ترددها بروز نواقص و ضعف‌ها طبیعی است اما تلاش می‌شود میزان نواقص با کمک و همراهی زوار و تلاش مسؤولان کاسته شود.

این مسؤول اضافه کرد: مسؤولان تمام جدیدیت خود را برای شناسایی و برطرف کردن نقاط آسیب‌زا در تردد زوار به کار گرفته و اقدامات لازم را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به زوار فراهم کرده‌اند.

کلانتری تصریح کرد: اکنون امکان اسکان اضطراری در شرایط سخت برای 150 هزار نفر با مسؤولیت کمیته امداد و نجات در مرز مهران فراهم شده و هیچ مشکلی در این راستا وجود ندارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: همچنین امکان پذیرایی از زائران به تعداد 350 هزار پرس غذای گرم در هر وعده فراهم شده است که جا دارد از مردم مهران تقدیر و تشکر شود.

وی ادامه داد: افزون بر این، پیش‌بینی تامین وسیله انتقال زائران به تعداد روزانه 4 هزار دستگاه اتوبوس در روزهای اوج ورود زائران از تدابیر اتخاذ شده مسؤولان در مرز مهران بوده تا زوار بتوانند به راحتی راهی شهرهای خود شوند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید