فرماندار مشهد برکنار نشده / 10 روز پیش عوض شده

کدخبر: ۱۵۴۱۸۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی با تاکید بر اینکه تغییر فرماندار مشهد ارتباطی با موضوع لغو سخنرانی نایب رئیس مجلس ندارد، گفت: حکم فرماندار جدید این شهرستان از 10 روز قبل صادر و به استان ابلاغ شده است.

سید جواد حسینی یکشنبه شب در گفت و گو با ایرنا، با تکذیب شایعات مطرح شده در فضای مجازی و برخی سایتها در این خصوص، افزود: به دلیل آنکه محمد رحیم نوروزیان فرماندارجدید مشهد سفر کربلا را در پیش داشت، معارفه وی به بعد از این سفر موکول شد.
وی افزود: فرماندار مشهد فردا باز می گردد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده قبلی مراسم تودیع و معارفه فرماندار مشهد در روز سه شنبه آینده برگزار خواهد شد.
وی عنوان کرد: حکم فرماندار مشهد در پی ارتقا فرمانداری مشهد با عنوان معاونت استاندار و فرماندار مشهد ابلاغ شده است.
حسینی تاکید کرد به طور طبیعی فرآیند جابه جایی فرمانداران یک ماه زمان می برد و حکم فرماندار جدید به دلیل بازنشستگی رضا منصوری فرماندار مشهد صادر گردیده است.
وی گفت: فرماندار جدید محمد رحیم نوروزیان خواهد بود که پیش از این در سمت معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی خدمت می کرد.
سخنرانی علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی امروز به دستور دادستان مشهد لغو شد و همین امر شایعه برکناری فرماندار مشهد در برخی فضاهای مجازی و سایتها را باعث شد.
در همین زمینه فارس نوشت: مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری خراسان‌رضوی از انتصاب محمد رحیم نوروزیان به عنوان فرماندار مشهد خبر داد.
امیر پورمهدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: محمد رحیم نوروزیان به جای جواد منصوری به عنوان فرماندار مشهد منصوب شد.
وی ادامه داد: زمان مراسم تودیع و معارفه به زودی اعلام می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید