جعل امضای رئیس وقت قوه قضائیه برای چپاول بیت‌المال!

کدخبر: ۱۵۴۱۹۶
گروهی که با جعل امضای رئیس وقت قوه قضائیه درصدد دست‌اندازی به بیت‌المال و غارت صدها میلیارد تومان بودند، کشف و شناسایی شد.

به گزارش تسنیم، شبکه‌ای مرکب از برخی از عوامل داخلی و عوامل ضد انقلاب که با طرح سناریویی ساختگی و جعل امضای مسئولان وقت قوه قضائیه درصدد غارت صد‌ها میلیاردی بیت‌المال بودند،‌ شناسایی و متلاشی شد.

برپایه این گزارش، حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشت روز امروز این روزنامه دراین باره نوشت:چند سال قبل با خبر شدیم که یکی از عوامل رژیم طاغوت به دنبال بازپس‌گیری اموال مصادره شده‌ای است که در دوران منحوس پهلوی با زد و بند و غارت بدست آورده بود. اطلاعات و اسنادی که بدستمان رسیده بود را در اختیار مرحوم شایان‌فر قرار دادیم و بعد از تدوین آن طی گزارشی در کیهان به ماجرا پرداختیم. اموال مورد نظر صدها میلیارد تومان ارزش داشت- 15 سال قبل- آیت‌الله شاهرودی رئیس وقت قوه قضائیه از اینجانب خواست که برای بررسی موضوع به ملاقات ایشان بروم که همراه آقای شایان‌فر نزد وی رفتیم. آیت‌الله شاهرودی بعد از شرح ماجرا تأکید کردند که این ماجرا نمی‌تواند صحت داشته باشد و توضیح دادند که بازگشت این اموال فقط با امضای من امکان‌پذیر است که چنین اتفاقی رخ نداده است. نامه امضاء شده ایشان را در میان اسناد دیده بودم. به شایان‌فر نگاه کردم، یعنی نامه چه شد؟ و مرحوم شایان‌فر لبخندی زد و نامه را به دستم داد. آقای شاهرودی از وجود امضای خود پای نامه به شدت تعجب کرد... و خوشبختانه با برخورد قاطع ایشان پرواز چند صد میلیارد تومان از کیسه بیت‌المال ناکام ماند... یک هفته قبل از آن روز، پیغام یک رشوه 20 میلیارد تومانی رسیده بود که از پی‌گیری ماجرا دست بردارید! خبر را به دوستان شورای سردبیری دادم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید