تصادف مرگبار گل در آزادگان

کدخبر: ۱۵۴۲۴۴

در پی برخورد یک دستگاه سواری گل با کامیون در بزرگراه آزادگان راننده گل جان خود را از دست داد.

به گزارش ایسنا سید جلال ملکی دراین‌باره گفت: وقوع یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 7 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در مسیر غرب به شرق بزرگراه آزادگان نرسیده به پل شهید کاظمی اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه اظهار کرد: پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که یک دستگاه خودرو سواری گل به رانندگی فردی 27 ساله در حال حرکت در مسیر کندرو بزرگراه آزادگان بوده که ناگهان بدلایل نامشخص به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرده است.

ملکی با بیان اینکه در پی این حادثه راننده خودرو سواری در کابین خودرو محبوس شده بود، ادامه داد: عوامل آتش نشانی همزمان با ایمن‌سازی محل عملیات نجات را نیز در دستور کار خود قرار داده با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق هر دو خودرو محل حادثه را ایمن سازی کرده و با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی اقدام به برش کابین و خارج کردن راننده کردند که متاسفانه پس از تحویل وی به عوامل اورژانس مشخص شد که در پی شدت جراحات وارد جان خود را از دست داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه علت این حادثه از سوی عوامل راهور بررسی واعلام خواهد شد،گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید