چهره ناخشایند برف برای برخی افراد + عکس

کدخبر: ۱۵۴۳۰۵
احساس همدردی کردن ایرانیان در فضای مجازی این بار آنها را به سمت حمایت از افراد بی خانمان سوق داد.
بسیاری از کاربران فضای مجازی با انتشار پست هایی در اینستاگرام با افراد بی خانمان ابراز همدردی کردند.
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با آغاز فصل سرما و بارش برف در بسیاری از نقاط کشور، هستند بسیاری از افراد که به واسطه فقر، اعتیاد یا رانده شدن از خانواده و... شب را در خیابان صبح می‌کنند و گاه از شدت سرما هیچ‌گاه چشم باز نمی‌کنند. در همین راستا عده زیادی از کاربران فضای مجازی با انتشار پست هایی در صفحه اینستاگرامشان با این افراد ابراز همدردی کرده و در پی یافتن راه حل برای مشکل آن ها برآمدند.
 
احسان علیخانی نوشت:
"آی آدمها که در منزل نشسته، گرمُ خوشحالین کسی در کوچه از سرما کنارجوی خوابیده کجا باید رود؟! از دست این سرما!؟ کجا؟! واقعا کجا!؟!؟"
 

 

 

شهروندی نوشت: "‏سرمای تهران امشب °۸- است!فکر میکنید چند بی‌خانمان تا شب یلدا می‌میرن؟ تهران مطابق آمار اعلام شده دهها هزار کارتن خواب دارد. به نظرتون چه کمکی می تونیم کنیم؟ ‏اگر تلاش خوبی فعاله اطلاع دهید تا کمکش کنیم قویتر بشه." اگر هم ممکنه یه ایده‌ای رو خودمون راه بندازیم. در  شبکه نظر مایلیم روی این کمپین و ایده های موثری که دریافت میکنیم کار رسانه‌ای انجام بدیم. "
 
 

کاربری نوشت: "ساعت شش صبح، یک زن و مرد بی خانمان زیر تقریبا بارش شدید باران. احتمال زیاد اونا فقط به خاطر مستی شب قبل میتونن اینجوری تو این شرایط بی خیال و با آرامش بخوابن ."

 
 

یک کاربرنوشت: "لطفا دوستانتون منشن کنید تا ببینن و اگر کسی تونست کمک کنه این کوچک ترین کاری که میتونی انجام بدی."

 
 
 

یک کاربرنوشت: "یه بارم که شده ثابت کنیم میشه از این دنیای مجازی واسه کمک به دنیای واقعی عده ای استفاده درست کرد."

 
 

یک کاربرنوشت:" زیر این کارتون ها آشغال نیست! همراه مریضه."

 

 


یک کاربردیگر عکسی در همین زمینه منتشر کرد.
 
 
 
 

کاربری نوشت: "همیشه وقتی هوا سرد میشه و یا بارونی یا برفی میاد،تا دلم میاد شاد بشه،ناخودآگاه یاد افراد بیخانمان میوفتم،که حالا در چه حالین،نمیدونم شکر کنم و آه بکشم کافیه یا باید کاره دیگه ای بکنم.اون عزیزان(چه خود خواسته،چه ناخواسته.چه خود کرده،چه نا کرده)مستحق یه سرپناهن. یاد این بخش از آهنگ  فرق آدما از امزیپرمیوفتم: -کاش یه روزی بشه که دیگه نشه جمله‌ایی ساختبا نمی‌شه، با نمی‌خوام، با نشد، با ندارهبعضی قلبا دنیایی واسه خودش دارهیه چیزایی توش داره که توی دنیا ندارههمیشه تو دنیا کلی فرق بین آدمااین یه قانون شده و دیروز و حالانداره"

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید