کدام خواننده ها بعد از ماه صفر کنسرت دارند؟

کدخبر: ۱۵۴۳۵۶
با پایان محرم و صفر، کنسرتهای موسیقی دوباره به اجرا درمی‌آیند و رفته‌رفته با فرا‌رسیدن روزهای سرد زمستان اجرای کنسرت ها رونق بیشتری می‌گیرد.

حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با پایان محرم و صفر، کنسرتهای موسیقی دوباره به اجرا درمی‌آیند و رفته‌رفته با فرا‌رسیدن روزهای سرد زمستان اجرای کنسرت ها رونق بیشتری می‌گیرد. 

 
در آغاز ماه محرم  و صفر برگزاری کنسرتهای موسیقی متوقف شدند. این ایام فرصت مناسبی بود تا موسیقی‌دانان هم استراحت کنند و هم برای بعد از ماه صفر برنامه‌ریزی. البته در این مدت چند کنسرت مناسبتی اجرا شد که از این دست می‌توان به کنسرت «حامد زمانی» که 13 آبان در برج میلاد اجرا شد و همچنین موسیقی عاشورایی «کاروان عشق» به رهبری «سعید اردیانی» در تالار وحدت، اشاره کرد. 
 
اما پس از اتمام ماه صفر و با آغاز ماه ربیع الاول (۱۱ آذر) کنسرت های موسیقی به شرح زیر برپا می‌شود:
 
موسیقی پاپ 
 
در سبک موسیقی پاپ زانیار خسروی و محسن یگانه زودتر دست به کار شدند. خسروی 11 آذر و یگانه 12-13 آذر در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خود را برگزار می‌کنند. 
 
محمد علیزاده هم 19 و 20 آذر در سالن میلاد نمایشگاه روی سن می‌رود. 
 
کنسرت آذری-فارسی رضا مهاجر هم 24 آذر در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.
 
سیامک عباسی که امسال تیتراژ برنامه "خوشاشیراز" را خوانده بود، 25 آذر در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خود را برگزار می‌کند. 
 
حمید حامی 29 و 30 آذر در تالار وحدت روی سن می‌رود. بابک جهانبخش که ابتدای امسال آلبوم "حالم خوبه" را منتشر کرده بود، 2 دی در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خود را به اجرا درمی‌آورد. 
 
کنسرت فریدون آسرایی داور برنامه "شب‌کوک"هم 9 دی در سالن میلاد نمایشگاه برگزار می‌شود. 
 
بنیامین بهادری 5 دی ماه برای هواداران خود کنسرت هندی برگزار می کننک.
 
موسیقی سنتی 
 
در سبک های سنتی، کلاسیک، نواحی و تلفیقی برنامه‌هایی برای اجرای کنسرت اعلام شده است. 
 
از همه زودتر کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی 11 آذر در تالار وحدت برگزار می‌شود.
 
کنسرت کوارتت زهى رسپینا 13-14 آذر به سرپرستی آرش اسدنژاد در تالار رودکی برگزار می‌شود. اولین کنسرت رسمی فرزانه نبی‌اللهی و بانوان گروه راستان ویژه بانوان 14 آذر در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به اجرا درمی‌آید. 
 
کیهان کلهر که کنسرتش در خرداد امسال با استقبال فراوان مخاطبان مواجه شده بود، 13 تا 16 آذر به همراه اردال ارزنجان کنسرت خود را برگزار می کند.
 
دلنوازان آذربایجان هم 22 آذر در مرکز همایشهای برج میلاد کنسرت خود را اجرا می‌کنند. در شهرستان خرم‌آباد همایون شجریان "هوای گریه" را اجرا می‌کند. طرفداران گروه "بی حصار" باید شب یلدا یعنی 30 آذر در سالن رودکی منتظر اجرای کنسرت این گروه باشند.
 
گروه "کاکوبند" که در تلاش است تا پایان سال جاری تازه ترین آلبوم موسیقایی خود را وارد بازار کند، 6 دی در سالن میلاد نمایشگاه کنسرت خود را برگزار می‌کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید