تهران، امروز سردتر از مسکو بود

کدخبر: ۱۵۴۵۰۷

کارشناس هواشناسی: دمای هوای صبح امروز تهران منفی یک تا منفی دو درجه بود در حالی که همزمان دمای هوای مسکو جایی که همه آنجا را سرد می شناسند یک درجه بالای صفر بود.

سرکرده در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: پیش بینی می شود دمای هوای تهران امروز حداکثر به 5 درجه بالای صفر برسد.
وی با بیان اینکه در روزهای آینده بیشتر مناطق کشور به طور نسبی دما رو به افزایش خواهد بود، گفت: ممکن است به علت وضعیت جدید دمایی بسیاری از مسافران با توجه به ایام پیش رو قصد سفر به خراسان رضوی داشته باشند؛ دمای مشهد بین منفی 5 تا مثبت 10 درجه متغیر خواهد بود.
کارشناس سازمان هواشناسی افزود: به علت افزایش دما طی چند روز آینده به ویژه در روز سه شنبه شاهد افزایش آلایندگی ها به ویژه در شهرهای بزرگ و صنعتی خواهیم بود اما از چهارشنبه سامانه بارشی جدیدی از غرب وارد کشور می شود و مناطق غرب و مرکزی به تدریج بارندگی خواهیم داشت.
سرکرده ادامه داد: امروز هم در مناطقی از فارس، بوشهر، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و به طور پراکنده کرمان، شمال هرمزگان، شرق خوزستان و جنوب اصفهان بارش خواهیم داشت و فردا هم بارش فقط در سه استان فارس، کهگیلویه و بویراحمد و قسمتی از بوشهر متمرکز خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید