بهترین راه آمازون برای عمومی کردن بلندگوهای هوشمند

کدخبر: ۱۵۴۸۲۶
آمازون در تلاش است تا بلندگوهای هوشند ساخت خود را به جزیی از بسیاری محصولات در حال ساخت مبدل کند، بنابراین همکاری با اینتل برای تسهیل ساخت آن توسط دیگر شرکت ها را آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از ورج، این همکاری به دیگر موسسات سازنده محصولات فناوری امکان می دهد دستیارهای صوتی هوشمند را به تولیدات خود اضافه کنند و به آمازون نیز امکان می دهد تا از این طریق بتواند نفوذ خود را دیگر تولیدات مهم دنیای فناوری افزایش دهد.

اینتل و آمازون روز گذشته از انتشار جزییات فنی مربوط به گنجاندن این بلندگوهای هوشمند در تولیدات مختلف در سه ماهه اول سال 2017 خبر دادند.

آمازون یک سال و نیم قبل برخی اطلاعات فنی مربوط به طراحی آلکسا را منتشر کرد و از ان زمان تا به حال برخی شرکت های سازنده این دستیار صوتی را با خدمات و تولیدات خود مانند ساعت های هوشمند، تبلت ها و ... سازگار کردند و حتی یک برنامه نویس خوش ذوق ماهی اسباب بازی طراحی کرد که با دریافت فرامین صوتی الکسا حرکت می کند. اما همه اینها باعث نشده تا استفاده از الکسا به یک روند غالب در دنیای فناوری مبدل شود.

یکی از اهداف این همکاری رقابت با گوگل است که برای تسخیر دنیای اینترنت اشیا نیز خیز برداشته و قصد دارد محصولات تازه ای در همین زمینه عرضه کند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید