سود منطقی سرمایه گذاری در شبکه های اجتماعی سود منطقی

کدخبر: ۱۵۵۰۴۷
معاون وزیر ارتباطات گفت: برای شبکه‌های اجتماعی فضای سرمایه‌گذاری هزار میلیارد تومانی با سود منطقی در کشور دیده شده است.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، چهارمین نشست بخش خصوصی با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره توسعه بخش ICT کشور امشب برگزار شد. در این نشست چند ساعته که با سخنرانی بیش از 10 مسئول دولتی و مدیر خصوصی همراه بود، وزیر از ابتدا حضور داشت و دقایقی مانده به پایان نشست که موعد سخنرانی بود به دلیل تقارن نشست با جلسه‌ دیگری این نشست را ترک کرد.

در این نشست علی‌اصغر عمیدیان معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با ارائه گزارشی از وضعیت بخش ICT در کشور اظهار داشت: در حال حاضر 28 میلیون استفاده کننده از پهن باند موبایل و 8 میلیون و 300 هزار مشترک پهن باند ثابت در کشور وجود دارد که نشان از رشد چشمگیر پهن‌باند در سال‌های اخیر دارد.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با اشاره به تعداد زیاد پروانه‌های صادر شده در این حوزه در سال‌های اخیر گفت: واگذاری پروانه‌ها نشان از اعتماد بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این بازار دارد.

وی با بیان اینکه در رویکرد جدید رگولاتوری بر مقررات‌گذاری حداقلی تأکید داریم‌، گفت: تلاش داریم تنها چارچوب‌ها را مشخص کنیم و دست بخش خصوصی از نظر مقررات باز باشد، مگر جایی که به ضرر مردم و بخش ICT تمام شود.

عمیدیان افزود: در حوزه پست با ورود 2 اپراتور خصوصی خدمات پست مدرن به مردم ارائه خواهد شد.

وی به اپراتورهای مجازی تلفن همراه توصیه کرد هر چه زودتر از فرصت خود برای ورود به بازار و آغاز ارائه خدمات استفاده کنند.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: همچنین برای شبکه‌های اجتماعی فضای هزار میلیارد تومانی سرمایه‌گذاری با سود منطقی در کشور وجود دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید