غیبت رونالدو در مراسم اعطای توپ طلا

کدخبر: ۱۵۵۵۳۹
کریستیانو رونالدو که با قهرمانی در جام ملت های اروپا 2016 و لیگ قهرمانان اروپا مدعی اصلی تصاحب جایزه توپ طلا محسوب می شود، به علت شرکت در جام باشگاههای جهان، در مراسم اعطای این جایزه حضور نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا از تارنمای خبری یورواسپورت، ستاره پرتغالی رئال مادرید در مراسم اعطای جایزه توپ طلا برای بهترین بازیکن سال فوتبال جهان که امشب (دوشنبه) برگزار می شود، حضور ندارد.
رئال مادرید روز پنجشنبه در نیمه نهایی جام باشگاه های جهان برابر کلوب آمریکا به میدان می رود. این دیدار در ورزشگاه بین المللی یوکوهاما ژاپن برگزار می شود و رئال پیش از این برای حضور در این بازی عازم ژاپن شده است.
این بازیکن 30 ساله امسال یکی از بهترین فصل های خود را سپری کرد و بخت زیادی برای تصاحب این جایزه دارد.
فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) و مجله فرانس فوتبال از سال 2010 تا 2015 به طور مشترک در مراسمی که هر سال در ماه ژانویه در زوریخ برگزار می شد، این جایزه را اعطا می کردند.
ولی از امسال این جایزه به جایگاه قبلی خود بازگشته است. قرار است برنده توپ طلا هم زمان از طریق مجله فرانس فوتبال و روزنامه اکیپ اعلام شود.
فرانس فوتبال مراسم اعطای توپ طلا برای بهترین بازیکن سال فوتبال جهان را در پاریس برگزار می کند.
فیفا جایزه بازیکن سال مردان جهان و سایر جوایز بهترین های فوتبال در سال 2016 را طی مراسمی که روز 9 ژانویه ( 20 دی) در زوریخ برگزار می شود، اعطا می کند.
آرای 173 روزنامه نگار از سراسر جهان در انتخاب برنده توپ طلا تعیین کننده است.
به جز مسی و رونالدو، اسامی ستارگان جدیدی در فهرست 30 جایزه توپ طلا 2016 اعلام شده است.
رونالدو با تیم رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد و با تیم پرتغال در تابستان عنوان قهرمانی جام ملت های اروپا (یورو)‌2016 را بدست آورد. مهاجم رئال مادرید بیشتر از مسی شانس کسب جایزه توپ طلا را دارد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید