اعتراض فتحی به سکوت در برابر حواشی « شهرزاد »

کدخبر: ۱۵۵۸۸۷
مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره «یاس» با حضور مسوولان سینمایی و هنرمندان در رامسر برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، در این مراسم یاس زرین بهترین کارگردانی به حسن فتحی برای سریال «شهرزاد» اهدا شد

این کارگردان بعد از دریافت یاس زرین گفت: واقعیت این است که چیزی حدود ۴ سال برای سریال شهرزاد وقت گذاشتم، کم و بیش همه دوستان می‌دانند شهرزاد زمانی وارد شبکه نمایش خانگی شد که این شبکه دچار رکود شده بود و «شهرزاد» به لطف خداوند و اعتماد مردم موفق شد دوباره به شبکه نمایش خانگی رونق دهد و حالا ده‌ها سریال در حال تولید است.  وی با اشاره به حاشیه‌های پیش آمده برای تولید سری دوم «شهرزاد» عنوان کرد: در چند هفته گذشته مسائلی برای «شهرزاد» پیش آمد که از آن باخبرید ولی لازم است در اینجا اشاره کنم ما هنرمندان تولید این سریال نه بنده جریان سیاسی و نه برده جریان اقتصادی و سرمایه‌گذاری هستیم، ما مستقلیم و فرزند مردمی هستیم که به ما اعتماد کردند.

وی تاکید کرد: من حسن فتحی هستم و ۲۵سال است به مردم خدمت می‌کنم و این افتخار من است، در طول این سال‌ها رویه من استقلال بوده و به همین دلیل امروز به همراه هنرمندان تاوان پس می‌دهم. دردناک است که نه به خاطر شکست بلکه برای موفقیت‌هایمان تاوان پس می‌دهیم. از تشکل‌های سینمایی خانه سینما، کانون کارگردانان و انجمن بازیگران حیرت می‌کنم که مقابل این هجمه‌ها سکوت کردند. چرا سکوت کردند؟ مگر ما را نمی‌شناسند؟ مگر خودشان از بیننده‌های شهرزاد نیستند؟ مطمئن باشند که این چاه و چاله‌ای که برای شهرزاد و هنرمندان آن کنده شده یک روز برای آنها کنده می‌شود. فتحی اضافه کرد: اخلاق حکم می‌کند قضاوت ناعادلانه نکنیم. من و همه همکارانم در این خصوص تابع نظر مراجع قضایی هستیم. ما به‌رغم همه این بحث‌ها به خاطر احترام به اعتماد مردم به کارمان ادامه می‌دهیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید