جذابیت ال جی برای سازندگان سیستم عامل ها!

کدخبر: ۱۵۶۰۱۴
سه غول بزرگ تکنولوژی، اپل، مایکروسافت و گوگل، برای تولید نمایشگر خمیده اولد برای دستگاهایشان به شراکت با LG می‌پردازند.

به گزارش جی اس ام؛ ممکن است سامسونگ دیگر تنها فراهم‌کننده نمایشگر اولد نباشد و سال آینده با چالشی در این زمینه مواجه شود. به نظر می‌رسد شرکت‌های بزرگ تکنولوژی، اپل، گوگل و مایکروسافت، قصد شراکت با LG را دارند تا پنل‌های خمیده اولد برایشان تولید کند. دراین میان شنیدن نام اپل عجیب نیست، زیرا شایعه تولید آیفون 8 با نمایشگر اولد را بارها شنیده‌ایم و پیش‌تر نیز گفته شده بود که این شرکت می‌خواهد از تولیدکننده‌های متفاوتی برای تولید نمایشگرهایش استفاده کند. اما اکنون شنیدن نام مایکروسافت و گوگل کمی تعجب‌برانگیز است.

گفته شده که گوگل برای نسل بعدی پیکسل‌هایش به دنبال نمایشگر خمیده اولد است و مایکروسافت نیز در اندیشه خرید نمایشگرهای ال جی برای سری سرفیس است. به هر حال سه مشتری قدرتمند سراغ ال جی رفته‌اند و این شرکت نیز خود را برای تولید گسترده در سال 2018 آماده می‌کند.

نکته مهم دیگر این است که نمایشگرهای انعطاف‌پذیر ال‌جی قرار است در دستگاه‌های تاشو استفاده شود. تاکنون چندین بار شنیده‌ایم که سامسونگ در حال تولید چنین پنل‌هایی است، اما این اولین بار است که نام ال‌جی نیز در این بخش مطرح می‌شود.

به نظر می‌رسد به‌زودی شاهد تغییری در گوشی‌های هوشمند خواهیم بود؛ تغییری که به سود مشتری نهایی خواهد بود. پیش‌بینی شما چیست؟

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید