با شکست استقلال به قهرمانی جام حذفی نزدیک می‌شویم

کدخبر: ۱۵۶۰۴۰
مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: بازیکنان تیم ما با انگیزه زیادی مقابل استقلال حاضر خواهند شد تا یک گام دیگر به قهرمانی در جام حذفی نزدیک شویم.

ارسلان مطهری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شرایط تیم نفت پیش از بازی مقابل استقلال که فردا در جام حذفی برگزار می‌شود، گفت: خوشبختانه شرایط تیم ما خوب است و به یک بازی خوب مقابل استقلال فکر می‌کنیم. به نظرم حساس‌ترین بازی فصل ما تا اینجا دیدار فردا مقابل استقلال باشد و به همین دلیل همه تمرکز خود را معطوف این بازی کردیم هر چند مقابل استقلال باید با 4 برابر تمرکز بیشتر بازی کنیم چون به هر حال یک تک بازی است. دیگر بحث 3 امتیاز و یک امتیاز وجود ندارد. اگر ببریم به مرحله بعد صعود می‌کنیم و اگر شکست بخوریم حذف می‌شویم. به همین دلیل حق هیچ گونه اشتباهی نداریم چون کوچکترین اشتباه می‌توان منجر به حذف ما شود و به همین دلیل فردا بهترین بازی خودمان را ارائه می‌دهیم.

وی در مورد بازی نفت مقابل استقلال در هفته اول لیگ برتر و تساوی در آن دیدار با وجود اینکه علی دایی چند روز قبل از آن بازی هدایت نفت را به عهده گرفته بود، افزود: همانطور که شما اشاره کردید تیم خیلی دیر تحویل آقای دایی و مالکان جدید شده بود و به همین دلیل ما هم دیر دور هم جمع شدیم و به خاطر آن مقابل استقلال هماهنگی خاصی نداشتیم اما خوشبختانه آقای دایی و سایر مربیان کادر فنی توانسته‌اند تدابیر خاصی را برای نفت بیندیشند و نتیجه آن را هم در لیگ دیده‌ایم. در بازی ما با استقلال در لیگ برتر حق مسلم ما این بود که برنده شویم اما به هر حال الان شرایط با آن زمان فرق کرده و هم استقلال تیم بهتری شده و هم ما به هماهنگی بیشتری رسیده‌ایم. فکر می‌کنم فردا بازی قشنگی را شاهد باشیم. 

مطهری در خصوص اینکه نفت تهران میزبان است و باید در ورزشگاه تختی از استقلال میزبانی کند اما شایعاتی به راه افتاده مبنی بر اینکه شاید بازی به ورزشگاه آزادی منتقل شود، ادامه داد: این موضوع برای ما فرقی ندارد. ما تیم بی‌هواداری هستیم و هر جا بازی کنیم میهمان هستیم. مطمئنا فردا در تختی هم هواداران استقلال می‌آیند و ما در تختی هم میهمان خواهیم بود به همین دلیل شرایط زمین برای ما فرقی ندارد و ما فقط برای برد وارد زمین می‌شویم. 

مهاجم نفت تهران با اشاره به بازی روی زمین این تیم و موفقیت‌های استقلال در بازی هوایی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند تاکتیک‌های مختلفی را در زمین پیاده کند. آقای منصوریان هم مربی خوبی است که قطعا تیمش را برای برد به زمین می‌فرستد اما فارغ از هر نتیجه‌ای امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم چرا که زمین ورزشگاه تختی زیاد مناسب نفت و هر تیمی که به این ورزشگاه می‌آید، نیست و در این زمین تیم‌ها اذیت می‌شوند اما با وجود همه این موارد تلاش خواهیم کرد تا بهترین بازی خود را انجام دهیم و برنده از زمین بیرون بیاییم. 

وی در مورد حضور منصوریان روی نیمکت استقلال و اینکه او 2 فصل سرمربی نفت بوده و آیا بازیکنان این تیم مقابل سرمربی سابق‌شان انگیزه خاصی خواهند داشت،‌خاطرنشان کرد: آقای منصوریان مربی قابل اطمینانی است. از طرف دیگر هر بازیکن و تیمی که مقابل استقلال و پرسپولیس بازی می‌کند انگیزه خاصی دارد. بازیکنان نفت با انگیزه بالا و با همدلی برای بازی فردا وارد زمین خواهند شد تا با شکست استقلال یک گام دیگر به قهرمانی جام حذفی نزدیک شوند.

مطهری در خصوص اینکه بارها عنوان کرده استقلالی است و احتمالا مقابل تیم محبوبش فردا با انگیزه خاصی به زمین می‌رود، گفت: به هر حال در شرایط فعلی من بازیکن نفت هستم و همه تلاش خودم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم. همانطور که گفتم بازیکنان مقابل استقلال و پرسپولیس با انگیزه‌های بیشتری بازی می‌کنند و من هم از این قاعده جدا نیستم. امیدوارم بهترین عملکرد خودم را در بازی فردا نشان دهم. 

مهاجم نفت تهران در پاسخ به این سؤال که با توجه به نزدیک شدن به نیم‌فصل آیا به بازی با نفت ادامه می‌دهد و یا اینکه به پیشنهادهایش فکر می‌کند، گفت: واقعیت این است که فعلا هیچ تصمیمی در این باره نگرفتم. یکی دو پیشنهاد خارج از کشور به من رسیده اما در حال حاضر تمرکز من روی نفت است و تمام تلاشم را برای موفقیت این تیم انجام می‌دهم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید