منصوریان قهر بختیار را بی جواب نگذاشت!

کدخبر: ۱۵۶۱۸۵
علیرضا منصوریان بختیار رحمانی را در بازی برابر نفت از ترکیب اصلی خارج کرد.

به گزارش خبرآنلاین؛ بختیار رحمانی اولین خرید استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی بود. او بدون سر و صدا و پس از آنکه خدمتش در تراکتورسازی به پایان رسید به باشگاه استقلال رفت و با این تیم قرارداد دو ساله بست. جذب بختیار رحمانی و کاوه رضایی توسط استقلالی ها، آنها را از رقیب سنتی خود پیش انداخت. اما با شروع لیگ نتایج جور دیگری رقم خورد. بختیار در خط میانی استقلال نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که منصوریان او را در بازی برابر پرسپولیس در هفته ششم نیمکت نشین کرد.

پس از این اتفاق کارشناسان و رسانه های خبری نسبت به این اتفاق از سرمربی آبی ها انتقاد کردند و او را باعث افت هافبک مورد علاقه کی روش دانستند. آنها معتقد بودند ارنج و جای بازی بختیار در ترکیب استقلال، خلاقیت را از او می گیرد و رحمانی نمی تواند آنطور که در تراکتور و فولاد بازی می کرد، در استقلال بدرخشد.

پس از این ماجرا منصوریان دوباره شماره هفت استقلال را به ترکیب بازگرداند تا فشار رسانه ها و کارشناسان را کم کند. البته او این بار تبدیل به بازیکن تعویضی شد چراکه بازهم نمی توانست در حد و اندازه های خود بازی کند. بختیار اما از این وضعیت هم گلایه داشت و به منصوریان گفت وقتی می داند مدام تعویض می شود، روحیه اش را از دست می دهد. منصوریان این بار هم با حرف بختیار موافقت کرد تا دیگر بهانه ای دست او نداده باشد. رحمانی اما در بازی های پیشرو هم 90 دقیقه بازی کرد و ضعیف بود تا اینکه منصوریان سرانجام در دیدار پدیده این بازیکن را از زمین بازی بیرون کشید تا با ناراحتی روی نیمکت استقلال بنشیند. عجیب اینجا بود که بختیار حتی در تمرین ریکاوری روز بعد استقلال شرکت نکرد تا نارضایتی اش را از تعویض نشان دهد. 

حال منصوریان برای بازی برابر نفت در جام حذفی،  هافبک طراح خود  را روی نیمکت نشانده و به جوانان تیمش میدان داده است. او این بار جواب اعتراض و ناراحتی و غیبت بختیار را با نیمکت نشینی داد؛ رفتاری که خیلی ها توقع داشتند بعد از بازی سیاه جامگان و آن اعتراض معروف بختیار انجام دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید