نسخه جدید وایبر و ارسال پیام تصویری!

کدخبر: ۱۵۶۳۶۰
رقابت بین پیام رسان های اینترنتی و موبایلی به بالاترین سطح ممکن رسیده و هر روز شاهد افزودن ویژگی های جدید به هرکدام از آنها هستیم. واتس اپ ماه گذشته ارتباط ویدیویی را ممکن ساخت، و دیروز نیز مسنجر فیسبوک و کیک نیز ویدیوچت گروهی را فعال ساختند.

دیجیاتور؛ پیام رسان وایبر در آپدیت بعدی خود قابلیت های جدیدی را دریافت خواهد کرد که می تواند به رقابت این اپلیکیشن با دیگر رقبا کمک شایانی نماید. این به روز رسانی مواردی از جمله اکستنشن های چت، ارسال پیام تصویری، و طراحی مجدد اموجی ها برای نسخه اندرویدی و iOS وایبر را در بر می گیرد.

برای استفاده از حالت پیام ویدیویی، کافیست قسمت مربوط به ضبط پیام صوتی را بکشید تا گزینه جدید نمایان شود، سپس با فشردن آن می توانید ویدیو را ضبط کنید. البته فعلاً ثبت و ارسال ویدیو برای مخاطبین به 30 ثانیه محدود است.

viber-instant-video

فرایند فوق کاملاً شبیه ارسال پیام صوتی است و بنابراین کاربران به راحتی می توانند از آن استفاده کنند، ضمن اینکه قبل از ارسال، تنها با سوایپ کردن به سمت چپ می توانید عملیات ضبط و ارسال را متوقف نمایید.

اما گزینه ای که شاید جذابیت بیشتری به وایبر بدهد، اکستنشن های چت است که از سرویس های شخص ثالث همچون گیفی، ویکی پیدیا و TheMovieDB پشتیبانی می کند. کاربران می توانند با فشردن علامت @ در کادر پیام و انتخاب یکی از سرویس های موجود، از آنها بهره گیرند.

گفتنیست وایبر قصد دارد در ادامه، تعداد اکستنشن های فوق را افزایش داده و به مرور گزینه های بیشتری را در اختیار اعضا قرار دهد.

لازم به ذکر است پیام رسان وایبر که در سال 2010 آغاز به کار نمود، ادعا می کند بیش از 800 میلیون کاربر روی پلتفرم های مختلف در سطح جهان دارد و همچون دیگر اپلیکیشن ها از جمله واتس اپ، قابلیت چت فردی و گروهی، مکالمه صوتی و ارتباط ویدیویی را ارائه می دهد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید