آیا گلکسی S8 یک تهدید برای کمپانی سامسونگ است؟

کدخبر: ۱۵۶۴۶۴
گلکسی S8 قرار است که پرچم دار سامسونگ در سال ۲۰۱۷ باشد و همه انتظار بهترین ها را از سامسونگ دارند، بعد از شکست نوت ۷، آیا گلکسی S8 یک موفقیت خواهد بود و یا یک تهدید برای سامسونگ؟

کلیک-همه شواهد نشان می دهد که S8 قرار است پرچم دار بعدی سامسونگ باشد، سامسونگ در سال پیش در گیرودار انفجار نوت ۷ های خود بود و هر روز اوضاع آن بدتر از دیروز می شد، اما حالا سامسونگ می خواهد قوی تر از گذشته به بازار برگردد، آیا می توانیم دوباره به سامسونگ اطمینان کنیم؟ آیا سامسونگ بار دیگر هم دچار اتفاقی می شود که برای نوت ۷ افتاد؟

گلکسی نوت ۷ در شرایط خوبی رونمایی نشد و پس از اولین انفجار فشار های بسیار زیادی بر روی سامسونگ بود تا در طی اعلامیه هایی از مخاطبان خواست که دستگاه های خود را بازگردانند و یک دستگاه نوت ۷ سالم بگیرند، اما هنگامی که نوت ۷ های سالم نیز دارای مشکلاتی بودند، سامسونگ تصمیم گرفت تا هر چه زودتر این موضوع را خاتمه دهد و پروژه نوت ۷ را پایان دهد.

آیا گلکسی S8 یک تهدید برای کمپانی سامسونگ است؟

در پی انفجارهای پی در پی نوت ۷ سامسونگ در طی اعلامیه ای این موضوع را مطرح کرد که ایمنی مصرف کنندگان اولویت سامسونگ است به همین دلیل پس از اعلامیه حدود ۹۳ درصد از نوت ۷ های موجود در بازار به کارخانه بازگشت و حتی بسیاری از مخاطبان گوشی هوشمند خود را با جعبه به کمپانی تحویل دادند. البته باید به این نکته نیز توجه کرد که بیشتر نوت ۷ های بازگردانده شده از کشور آمریکا بودند و این خدمات در آمریکا بیشتر از سایر نقاط جهان بوده است و بسیاری از مخاطبان و کاربران از ارائه خدمات در سایر نقاط جهان راضی نبودند.

آیا گلکسی S8 یک تهدید برای کمپانی سامسونگ است؟

بعد از این که روند تعویض نوت ۷ نیز کارساز نبود، سامسونگ دید که بسیاری از مخاطبان حتی بعد از اعلامیه نیز گوشی های هوشمند خود را بازنگردانده‌اند و بسیاری از نوت ۷ ها هنوز هم در حال منفجر شدن است، تصمیم به پایان دادن به کار نوت ۷ کرد. حتی در برهه‌ای زمان سامسونگ در طی اعلامیه ای از کاربران خواست که در هر کجا هستند نوت ۷ های خود را خاموش کنند و دستگاه های خود را تحویل دهند و حتی تا قبل از تحویل هم دستگاه خود را روشن نکنند ولی در هر صورت مواردی هم مشاهده می شد که کاربران حاضر به تحویل دستگاه های خود نمی شدند.

آیا گلکسی S8 یک تهدید برای کمپانی سامسونگ است؟

بررسی ها نشان می دهد که این شکست سامسونگ باعث این موضوع نشده است که کاربران دیگر به سامسونگ اعتماد نکنند، امروز هم رسانه ها و هم مخاطبان بی صبرانه منتظر رونمایی از S8 هستند، پس این شکست نوت ۷ تنها مدتی در صدر خبرها بود و بسیاری از رسانه ها نیز در این میان برای خدشه دار کردن اعتبار سامسونگ از آب گل آلود ماهی می گرفتند و به قول معروف پیاز داغ را زیاد می کردند و این شکست سامسونگ را شکستی عظیم عنوان می کردند. شکست نوت ۷ را نمی توان بی تأثیر خواند، همین شکست باعث شد که در آن برهه زمانی بسیاری از مخاطبان اندروید به سمت آیفون و iOS کشیده شوند ولی در هر صورت علاقه بازار نشان می دهد که در حال حاضر مخاطبان بیشتر از هر وقت دیگری منتظر رونمایی از S8 هستند.

آیا گلکسی S8 یک تهدید برای کمپانی سامسونگ است؟

تاکنون اخبار بسیار خوبی از S8 به گوش مخاطبان رسیده است، نوآوری های ایجاد شده در S8 مخاطبان را امیدوار کرده است، در هر صورت S8 می تواند گوشی هوشمند سرنوشت سازی برای سامسونگ باشد و سامسونگ باید از تمام توان خود استفاده کند تا مشکلات نوت ۷ دیگر تکرار نشود، اگر باز هم مشکل سخت افزاری در S8 دیده شود بی شک در این جا نام سامسونگ در خطر بزرگی قرار می گیرد. بسیاری از مخاطبان نیز دید مثبتی به S8 ندارند و در بسیاری از شبکه های اجتماعی مخاطبان بر این باورند که باید مواظب بود تا S8 نیز مانند نوت ۷ در دست کاربران منفجر نشود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید