آپدیت اندروید جدید برای گوشی سامسونگ وسونی

کدخبر: ۱۵۶۵۹۴
تازه ترین سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا 7 برای تعداد دیگری از کاربران گوشی های هوشمند قابل دسترس و استفاده شده است.

به نقل از موبایل اپ، آندروید نوقا یا آندروید 7 اولین بار در سال 2016 عرضه شد و به روزرسانی های متعدد آن از جمله 72 شکلک یا ایموجی جدید، قابلیت سوییچ سریع برای انتقال بین برنامه های مختلف، مدیریت بهتر باتری و امکان مشاهده چند پنجره از جمله امکانات قابل توجه آن بود.

از یک سو سامسونگ گوشی های گلکسی اس 7 و اس 7 ادج خود را برای نصب آندروید 7 اماده کرده است و کاربران می توانند به زودی از این سیستم عامل استفاده کنند. پیش بینی می شود کاربران این گوشی ها ظرف یک ماه آینده به نسخه نهایی اندروید 7 دسترسی یابند.

علاوه بر این کاربران گوشی های Xperia X ، X compact و Xperia XZ هم به زودی فایل های به روزرسان اندروید 7 نوقا را دریافت می کنند. از جمله دیگر گوشی های سونی که در فهرست این به روزرسانی قرار دارند می توان به Xperia Z5، Xperia Z3+،  Xperia Z4، Xperia XA و  Xperia XA Ultraاشاره کرد.

قرار است این به روزرسانی ها به تدریج در کشورهایی مانند هند، استرالیا، آمریکای لاتین، روسیه، ترکیه، خاورمیانه، تایلند و ویتنام در دسترس قرار بگیرد.

ال جی شرکت دیگری است که قصد دارد نوغات 7 را برای گوشی G5 عرضه کند. این سیستم عامل در آمریکا و آسیا قابل نصب خواهد بود. گوشی های نکسوس هم قرار است این به روزرسانی را دریافت کنند که از جمله این گوشی ها می توان به نکسوس 6 پی، 5 ایکس و 6 و سپس Nexus 6، Nexus 5X، Nexus 6P، Nexus 9، Pixel، Pixel XL، Nexus Player، Pixel Cاشاره کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید