مدیر عامل سایپا فردا راهی تبریز می شود!

کدخبر: ۱۵۶۶۸۴
مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: تابع سازمان لیگ هستیم و آنها اعلام کرده اند بازی با ماشین سازی روز پنجشنبه برگزار می شود.

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد اعتراض باشگاه ماشین سازی به اینکه روز پنجشنبه مقابل سایپا بازی نمی کنند و خواهان انجام بازی در روز 20 دی هستند، گفت: در همان روز که پرواز تیم در تبریز فرود نیامد بحث های در این مورد مطرح شد. اینکه بهتر است این بازی در روز 20 دی برگزار شود اما سپس بحث نقل و انتقالات پیش آمد و گفته شد اگر قرار است 20 دی بازی انجام شود باید با همان بازیکنان نیم فصل اول در میدان حاضر شویم. در نهایت سازمان لیگ اعلام کرد که این بازی روز پنجشنبه این هفته برگزار شود.

وی در مورد اینکه ماشین سازی اعلام کرده پنجشنبه مقابل سایپا بازی نخواهد کرد، گفت: سازمان لیگ فوتبال ایران زمان بازی را روز پنجشنبه این هفته اعلام کرده و ما هم تابع این سازمان هستیم اگر آنها بگویند بازی باید انجام شود ما هم این کار را می کنیم. فردا عصر هم تیم سایپا راهی تبریز خواهد شد. در واقع یک روز زودتر هم به تبریز می رویم تا به موقع در این شهر حضور داشته باشیم. ما هم مجبور شدیم بازیکنان خود را که به شهرستان رفته بودند را برگردانیم تا پنجشنبه بازی کنیم.

درویش در مورد اینکه مدیران ماشین سازی می گویند این بازی باید 3 بر صفر به سود آنها شود، گفت: چرا؟! بر فرض اگر تیم ما به تبریز هم می رسید باتوجه به بارش شدید برف امکان بازی در روز یکشنبه و امروز هم نبود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید