ساختار «در شهر» تغییر می‌کند

کدخبر: ۱۵۶۷۰۱
تهیه کننده برنامه تلویزیونی «در شهر» گفت: برای ایجاد تغییر کلی در برنامه گروه نویسندگان را تغییر دادیم و برنامه را با حفظ ساختاری گزارشی، به سوی مستندی بردیم.

«سعید کمانی» تهیه کننده برنامه «درشهر» و «در استان» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: مدتی است که این دو برنامه را با رویکردی جدید روی آنتن بردیم.

وی ادامه داد: «در استان» مستند گزارشی است که به دلیل تغییر شبکه پنج به تهران و اچ دی تعطیل شده بود و در این زمان ضربه‌هایی به برنامه وارد شد و دوستان از حوزه اصلی‌شان دور شدند.

این تهیه کننده درباره ساختار جدید برنامه نیز بیان داشت: ساختار برنامه «در استان» پیرامون اطلاع رسانی از وضعیت و مشکلات هر استان است که مردم طبق روال سابق با برنامه تماس گرفته و مشکلاتشان را با ما در میان می‌گذارند. سیاست جدیدی که مجید زین العابدین به دنبال آن است، انعکاس مشکلات مردم است و سعی‌مان بر این است تا بتوانیم ارتباط خوبی را مخاطب برقرار کنیم تا حوادث و اتفاق‌های شهری را با ما در میان بگذراند.

وی با اشاره به تغییر گروه و عوامل نیز گفت: برای ایجاد تغییر کلی در برنامه «درشهر» گروه نویسنده‌ها را تغییر دادیم و برنامه را با حفظ ساختاری گزارشی، به سوی مستندی بردیم تا هم به سیاست شبکه نزدیک شده و هم اینکه جذابیت بیشتری برای مخاطب ایجاد کنیم. همچنین ریتم برنامه را تندتر کرده و رنگ و بوی بیشتری به «در شهر» دادیم.

کمانی در ادامه بیان داشت: رویکرد جدیدی که در «در شهر» در حال اتفاق افتادن است، جست‌وجوی علت هر اتفاق است. برای مثال درباره موضوعی مثل آلودگی هوا تمامی جزئیات را بررسی کرده و تحلیل می‌کنیم و تا زمانی که علت را به طور قطعی به گوش مخاطبان نرسانیم، آن را رها نمی‌کنیم.

به گزارش فارس، «در استان» هر روز 10 صبح و در شهر هر روز قبل از خبر 18:30 و 24 از شبکه پنج سیما پخش می‌شوند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید