پروازهای خروجی فرودگاه مهرآباد تا اطلاع ثانوی لغو شد

کدخبر: ۱۵۶۸۲۳
شرکت فرودگاه‌های کشور با اشاره به دید افقی ۳۰۰متری در فرودگاه مهرآباد اعلام کرد:‌ وضعیت فرودگاه امام خمینی(ره) به حالت عادی بازگشت.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: به‌دنبال ورود سامانه بارشی و بروز مه غلیظ در تهران و کاهش دید افقی تا 300 متر٬ پروازهای خروجی از فرودگاه بین‌المللی مهرآباد انجام نخواهد شد.

مسافرانی که قصد سفر دارند٬ می‌توانند پیش از عزیمت به‌سمت فرودگاه، آخرین وضعیت پروازها را از اطلاعات پرواز به‌شماره 199 دریافت کنند  یا از طریق پرتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌نشانی اینترنتی www.airport.ir، از آخرین اطلاعات پروازها آگاهی یابند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

شهرستانی‌ها نیز می‌‌توانند برای آگاهی از وضعیت پروازهای تهران با شماره 02144665519 و 02144665524 تماس حاصل کنند.

ساعتی پیش نیز به‌دلیل مه شدید و کاهش دید افقی در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) به 150 متر٬ پروازهای خروجی از این فرودگاه نیز دچار اختلال شده و سه پرواز ورودی این فرودگاه نیز به فرودگاه‌های جایگزین هدایت شدند.

در حال حاضر وضعیت این فرودگاه به حالت عادی بازگشته و پروازها در حال انجام است. مسافران نیز برای اطلاعات بیشتر از وضعیت پروازهای فرودگاه امام می‌توانند با شماره 09633 تماس بگیرند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید