کمالوند: از تراکتورسازی بازیکن نمی‌گیریم

کدخبر: ۱۵۶۸۳۸
سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز اعلام کرد تیمش در نقل و انتقالات نیم‌فصل از تراکتورسازی هیچ بازیکنی جذب نمی‌کند.

فراز کمالوند در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره بازی دیروز با صنعت نفت آبادان، شرایط تیمش در نیم‌فصل اول، نقل و انتقالات گسترش فولاد در نیم‌فصل، شایعه جذب کرار جاسم و برخی مسائل دیگر صحبت‌هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می‌خوانید:

از دهان شیر 3 امتیاز بیرون کشیدیم

دیروز مقابل صنعت نفت آبادان بازی خیلی خوبی انجام دادیم و تماشاچیان لذت بردند. تیم صنعت نفت هم بازی خیلی خوبی انجام داد و بچه ها در آبادان از دهان شیر 3 امتیاز بیرون کشیدند. جا دارد از قضاوت فوق‌العاده پیام حیدری تشکر کنم. او کوچک‌ترین اشتباهی نداشت و واقعا عالی قضاوت کرد و نشان داد بیهوده بین‌المللی نشده است.

باید تقویت شویم

از بازیکنانم بابت عملکردشان در نیم‌فصل اول تشکر می‌کنم. آنها بعد از اتفاقات اول فصل همه‌چیز را جبران کردند. ما تغییرات زیادی در جلوی زمین داشتیم و توانستیم در هفته های آخر نیم فصل نتایج خوبی بگیریم و مسابقات برگردیم. فاصله مان با تیم های بالای جدول کم است و انشاءالله تیم را تقویت می‌کنیم تا نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

از مدیران باشگاه ممنونم

از مالک باشگاه، هیات مدیره و مدیرعامل گسترش فولاد تشکر می‌کنم که در روزهای سخت به حمایت از گسترش فولاد پرداختند و پشت مان ایستادند تا برگردیم. رفته‌رفته شرایط بهتری پیدا کردیم و سعی می‌کنیم با تقویت تیم به رتبه‌های بالاتر برسیم. قطعا باید تیم تقویت شود. نیاز به جذب چند بازیکن خوب داریم تا شرایطمان را بهبود ببخشیم.

لیست خروجی نداریم

همانطور که قبلا گفته بودم،‌هیچ لیست خروجی نداریم. فقط محسن حمیدی خودش خواهان جدایی بود و ما مخالفتی نکردیم. اگر بازیکنان دیگر نیز خودشان بخواهند جدا شوند، با آنها صحبت می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم. با جدایی حمیدی ما 3 جای خالی داریم و بر اساس نیازهایمان یار می‌گیریم.

از تراکتور بازیکن نمی‌گیریم

اخیرا شایعاتی درباره جذب کرار جاسم شایعاتی شنیده می‌شود. من قاطعانه تاکید می‌کنم که به احترام تیم همشهری‌مان تراکتورسازی، هیچ بازیکنی از این تیم جذب نمی‌کنیم. حتی اگر بازیکنی را نیاز هم نداشته باشند، ما جذب نمی‌کنیم.

برزیلی‌ها می‌مانند

از بازیکنان برزیلی تیم راضی هستم و شایعاتی که مبنی بر خروج نام یکی از آنها مطرح شده را تکذیب می‌کنم. ما هیچکدام از برزیلی‌هایمان را ازدست نمی‌دهیم و دنبال بازیکن برزیلی دیگری نیز نیستیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید