اسپیکر پوشیدنی و هدفون بی سیم جدید به نمایشگاه CES 2017 می آورد

کدخبر: ۱۵۶۹۶۵
کمپانی ال جی رسماً اعلام کرد قصد دارد یک مدل هدفون بی سیم و یک مدل اسپیکر فراگیر پوشیدنی جدید را برای اولین بار در طی نمایشگاه CES 2017 رونمایی کند.

دیجیاتو؛ مدل نخست که TONE Studio نام دارد اسپیکر پوشیدنی سبک وزنی است که با قرار گرفتن دور گردن کاربر، موسیقی ها را به صورت استریو و فراگیر سه بعدی پخش می کند؛ ضمن اینکه کاربر می توان از هدفون های کوچک تعبیه شده در آن نیز بهره ببرد.

این گجت جذاب از دو بلندگوی اصلی در بالا و دو اسپیکر کوچک لرزشی در پایین برخوردار است که با ترکیبی از فناوری های DTS و Hi-Fi DAC اصوات مختلف را تا حد امکان با وضوح بالا و مشابه واقعیت منتشر می سازد.

lg-tone-studio

LG TONE Studio

مدل ثانویه که به نوعی یک هدفون داخل گوش بی سیم است، Tone Free نام داشته و مشابه با ایرپادهای اپل به محض قرار گیری در محفظه نگه دارنده شارژ می شوند.

بدنه اصلی این گجت که مشابه با مدل قبلی روی شانه های کاربر قرار می گیرد، ضمن فراهم آوری باتری بیشتر برای هدفون های داخل گوش، پیام رسانی ها و تماس ها را با لرزش به مخاطب اطلاع می دهد.

lg-tone-free-w600

LG TONE Free

ناگفته نماند که TONE Free با پیروی از فرامین صوتی می تواند تجربه ای کاملاً بدون دخالت دست نیز به ارمغان بیاورد.

این دو گجت پوشیدنی جذاب طی روزهای آینده در نمایشگاه CES 2017 به نمایش در خواهد آمد و احتمالاً زمان عرضه و قیمت آنها نیز مشخص خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید